English

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی اتتظامی استان اصفهان خبرداد؛

حضور کارشناسان و مشاوران پلیس در مدارس اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی اتتظامی استان از اجرای طرح مصون سازی دانش آموزان از آسیب های اجتماعی و فضای مجازی با حضور کارشناسان و مشاوران پلیس در سطح مدارس استان خبر داد.

حضور کارشناسان و مشاوران پلیس در مدارس اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ جهانگیر کریمی بیان کرد: آموزش و پرورش بستر بسیار مناسبی برای اجرای برنامه های پلیس در زمینه پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی است و در همین راستا تفاهم نامه ای بین معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی و اداره کل آموزش و پرورش استان منعقد شده تا کارشناسان و مشاوران پلیس در سطح مدارس حضور یافته و دانش آموزان را از خطراتی که آسیب های اجتماعی در فضای حقیقی و مجازی آنان را تهدید می کند آگاه سازند.

وی افزود: هم اکنون طرح مصون سازی دانش آموزان از آسیب های اجتماعی و فضای مجازی با مشارکت کارشناسان و مشاوران پلیس در سطح مدارس استان در حال اجرا است و یکی از محورهای اصلی این طرح نیز فراهم آوردن زمینه آشنایی دانش آموزان و اولیای آنها و همچنین معلمان و مدیران مدارس با آسیب های اجتماعی و آسیب های فضای مجازی و ارائه راهکارهای مقابله با آنها است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان پلیس در خصوص آسیب های جامعه اطلاعات جامع تری نسبت به افراد دیگر دارند اظهار داشت: حضور کارشناسان در سطح مدارس و بیان سوژه ها و داستان های واقعی از بین پرونده ها برای دانش آموزان و اولیای آنها می تواند کمک بسیار زیادی به پیشگیری از بزه و بزه دیدگی در جامعه کند.

سرهنگ کریمی به آسیب هایی که شبکه های اجتماعی موبایلی برای دانش آموزان به همراه دارد اشاره کرد و عنوان داشت: امروز بسیاری از دانش آموزان به دلیل کنجکاوی وارد شبکه های اجتماعی موبایلی می شوند و چون آگاهی درستی از این شبکه ها ندارند دچار آسیب می شوند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تعداد شکات و متهمان حوزه جرایم فضای مجازی در سنین پایین نسبت به سال گذشته کمی بیشتر شده است گفت: ورود ناآگاهانه دانش آموزان به شبکه های اجتماعی موبایلی یکی از نگرانی ها و دغدغه های خانواده ها است که امیدواریم با حضور کارشناسان پلیس در سطح مدارس این دغدغه ها رفع شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه