English

۲۱ تا ۲۵ آذرماه ؛

برگزاری بیستمین نمایشگاه مبلمان خانگی در اصفهان

بیستمین نمایشگاه مبلمان خانگی از 21 تا 25 آذرماه 1402 در اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری بیستمین نمایشگاه مبلمان خانگی در اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، بیستمین نمایشگاه مبلمان خانگی اصفهان با حضور برندهای شناخته شده و مشارکت‌کنندگانی از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز، قزوین، مازندران، کرمانشاه و مرکزی در فضایی به مساحت بیش از ۸ هزار متر برگزار می‌شود.

 تا چند دهه پیش زمانی‌که از مبلمان صحبت می‌کردیم، مجموعه‌ای از طرح‌های ساده و تکراری و انتخاب‌های محدود پیش روی افراد مجسم می‌شد اما امروزه به مدد نوآوری و فناوری می‌توان از مبلمان به عنوان یک صنعت تمام عیار یاد کرد که تنوع چشم‌گیری را برای مصرف‌کنندگان فراهم آورده است.

امروزه تولید مبلمان یک فرآیند پیچیده است که شامل ماشین آلات پیشرفته، مواد پایدار و تکنیک‌های طراحی خلاقانه می‌شود. این وضعیت به طور همزمان مدیون تحولات تکنولوژیکی و تغییر ترجیحات اجتماعی است که نوآوری در این صنعت پر تقاضا را لاجرم کرد. طراحی به کمک کامپیوتر، ماشین های CNC، برش لیزری، چاپ سه بعدی و... به ظرافت، کارآمدی و دقت تولیدات مبلمان کمک بسیاری کرده است.

جالب است بدانیم امروز تولید مبلمان تنها تابع الزامات اقتصادی و صنعتی نیست بلکه به میزان قابل ملاحظه‌ای به تحولات اجتماعی، خواسته‌های فرهنگی، نیازهای سلامتی و الزامات زیست محیطی نیز وابسته شده است. اگرچه در ایران استفاده از مبلمان جنبه متأخر و مدرن دارد ولی این صنعت ریشه‌های تاریخی دیرپایی به ویژه در زیست طبقات بالای اجتماعی در طول تاریخ داشته است.

با ورود گسترده این صنعت به ایران به مرور مبلمان به بخش جدایی ناپذیر زندگی ایرانی مبدل شده است، به طوری که شاید جامعه‌شناسان بتوانند از طریق دنبال کردن تحولات در طراحی مبلمان‌های خانگی به تحول سبک زندگی و نیازهای ایرانیان در طول زمان پی ببرند.

نیاز به تشخص، شکوه، زیبایی، نمایش تجمل یا سادگی و راحتی مواردی است که در انتخاب سبک مبلمان بازنمایی می‌شود. با گسترش زندگی شهرنشینی و آسیب‌های جسمی ناشی از این سبک زندگی تأثیر مبلمان در سلامتی نیز مورد توجه قرار گرفته و امروزه توجه به الزامات ارگونومیک هم در جلوگیری از صدمات و بهبود وضعیت بدنی برای تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به یک ضرورت مبدل شده است.

نکته دیگر آنکه توجه روزافزون به روش‌ها و تکنیک‌های مدرن تولید مبلمان بر دقت، کارایی و پایداری متمرکز هستند. استفاده از فناوری‌ها و مواد جدید، طراحی‌های پیچیده‌تر و زمان‌های تولید سریع‌تر و در عین حال کاهش ضایعات و اثرات زیست‌محیطی را ممکن ساخته است.

تولید مبلمان باتوجه به متقاضیان متنوع و متعدد آن با ایجاد شغل و درآمدزایی از طریق فروش محصولات مبلمان، به اقتصاد کشور کمک بسیاری می‌کند.

همچنین صنایعی مانند صنعت نساجی، چرم، شیشه، پلاستیک و فلز به صورت مستقیم و صنایعی همچون دکوراسیون، روشنائی و حمل و نقل و ... بطور غیر مستقیم از این صنعت منتفع می‌شوند. به این ترتیب ما با صنعتی مواجه هستیم که ذینفعانی متعدد و پتانسیلی بالا در جهت تولید و حتی صادرات دارد.

نمایش توانمندی‌ها و دستاوردهای این صنعت در فضای معتبر نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برای مصرف‌کنندگان فرصتی در جهات دسترسی به کالاهای با کیفیت‌تر و مرغوب‌تر است.

به ویژه آنکه نمایشگاه اصفهان در این دوره از «نمایشگاه مبلمان خانگی» بهترین تولیدکنندگان این صنعت را گردهم آورده است تا مردم بتوانند به کالاهای مطلوب و مطابق سلیقه خود دسترسی پیدا کنند.

این در حالی است که طی سال‌های گذشته نمایشگاه‌های موقت چند هفته‌ای و چند ماهه مبلمان خانگی بدون متولیان معتبر و دعوت از برندهای شناخته شده در سطح شهر برگزار می‌شود و باتوجه به حجم بالای شکایات مشتریان این نمایشگاه‌های نامعتبر، گاهی اعتماد عمومی به صنعت مبلمان خدشه‌دارشده است.

نمایشگاه اصفهان این بار با دعوت از برندهای شناخته شده جهت مشارکت در «بیستمین نمایشگاه تخصصی مبلمان خانگی» در فضایی بیش از 8 هزار متر میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

در این نمایشگاه طیف وسیعی از کالاها شامل مبلمان استیل، راحتی، کلاسیک، سنتی، سرویس خواب، ناهار خوری، میز تلویزیون وکالای خواب عرضه می‌شود و دست اندرکاران تلاش دارند با ساز و کارهای نظارتی تضمینی که تعریف شده است، رضایت مشتریان و بازدیدکنندگان را به حداکثر برسانند.

به گزارش موج؛ بیستمین نمایشگاه مبلمان خانگی ندر تاریخ 21 الی 25 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه اصفهان برگزار خواهد شد و یک فرصت کم‌نظیر در سال‌های گذشته برای مصرف‌کنندگان و علاقه‌مندان به مبلمان و دکوراسیون است تا با بازدید و حضور در این رویداد با آخرین تحولات و دستاوردهای این صنعت در کشور آشنا شوند. باتوجه به حضور مشارکت‌کنندگانی از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز، قزوین، مازندران، کرمانشاه و مرکزی بازدیدکنندگان و خریداران این فرصت را دارند تا با تنوع بیشتری از آن‌چه که به طور معمول در دسترس دارند مواجه شوند و انتخاب‌های دقیق‌تر و متناسب‌تری با نیازهای خود داشته باشند.

نمایشگاه مبل

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه