English

همزمان با ایام فاطمیه؛

شهرستان آران و بیدگل معطر به عطر شهیدان‌گمنام می‌شود

فرماندار آران و یبدگل گفت: شهرستان آران و بیدگل، میزبان پیکر پاک دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

 شهرستان آران و بیدگل معطر به عطر شهیدان‌گمنام می‌شود
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، علی‌اکبر رضایی در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها)، گفت: شهرستان آران و بیدگل روز پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه، میزبان کاروان اهالی بهشت و پیکر پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

رضایی با تأکید بر فضاسازی محیطی و معنوی مسیرهای تشییع شهدای گمنام در این شهرستان گفت: مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار، ساعت ۱۴ روز پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه، از آستان مقدس امامزاده قاسم‌بن‌علی‌النقی(ع) آغاز و طی مسیر میدان بسیج، بلوار امام، میدان امام، میدان شهید سلیمانی و میدان امام حسن(ع) به طرف آستان مقدس امامزاده هلال‌بن‌علی(ع) تشییع خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای استقبال از پیکر شهدای گمنام ابراز داشت: با توجه به در پیش بودن ۱۶ آذر روز دانشجو، مراسم‌ این روز با حضور دانشجویان دانشگاه‌ها و دانش‌آموزان ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه در محل دانشگاه پیام‌نور این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مراسم وداع و تجدید میثاق با شهدای گمنام دوران دفاع مقدس، ظهر روز پنج‌شنبه در مسجد امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) شهرک صنعتی سلیمان صباحی با حضور مسئولان، صاحبان‌صنایع و کارگران برگزار خواهد شد.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی هم میزبان شهدا خواهند بود، تصریح کرد: وجود با برکت این شهیدان باعث معطر شدن فضای مراسمات به عطر ایثار و شهادت شده و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش به‌سزایی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حضور شهدای گمنام در شهرهای شهرستان سبب افزایش انس و توسل مردم با شهدا می‌شود، افزود: مراسم تشییع و وداع با شهدای گمنام در شهرهای نوش‌آباد، سفیدشهر، ابوزیدآباد و روستاها برگزار و با حضور باشکوه مردم این مناطق بدرقه خواهد شد.

گفتنی است پیکر پاک شهدا در سالروز شهادت حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) پس از تشییع در شهر اصفهان، پنج شهید برای خاکسپاری به شهر‌ستان‌های کاشان، فلاورجان، جرقویه، فریدونشهر و شاهین‌شهر منتقل خواهند شد و هفت شهید دیگر در نقاط مختلف شهر اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش موج؛ شهرستان آران و بیدگل تا به امروز ۸۴۲ شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی نموده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه