English

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛

توزیع بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ جلد کتاب بین مددجویان کمیته امداد در اصفهان

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان از توزیع بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ جلد کتاب بین مددجویان کمیته امداد در اصفهان خبرداد.

توزیع بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ جلد کتاب بین مددجویان کمیته امداد در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمدرضا مومی اردستانی گفت: نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در بین مددجویان می تواند زمینه کسب دانش، عقاید و فضایل اخلاقی، مقابه با خرافات و انحرافات فکری را فراهم و از خودباختگی در برابر اندیشه ها و سنت های فکری که با فرهنگ جامعه سازگاری ندارد، جلوگیری کرد.

 وی با تاکید به اینکه در این حوزه برای تقویت باورِ مددجویان در دستیابی به خودکفایی تلاش می کنیم، اظهار داشت: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان خانوارهای تحت حمایت می تواند به افزایش باورپذیریِ توانمندی های درونی هر یک از آنها کمک کند که این امر به بسط خودکفایی مددجویان نیز می انجامد.

محمدرضا مومی اردستانی، کتاب را یکی از ابزارهای تفکر، رشد و تعالی انسانی خواند و ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۷ هزار و ۸۶۷ جلد کتاب در ۳۴ سرفصل متنوع با موضوعات مختلفی از جمله حجاب، اصالت مهدویت، گفتمان عاشورایی و ... بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است.

وی با بیان اینکه کسانی که در وادی پیشرفت های گوناگون، گام های بلند برداشته اند هرگز با کتابخوانی بیگانه نبوده اند، افزود: کتاب از عناصر فرهنگی و ابزاری مناسب برای تغییر دادن فرهنگ است و با توزیع کتاب های متنوع در بین مددجویان می توان راهی برای دستیابی به دانایی، توانایی و کلیدی برای گذر از محدودیت و ورود به دنیای تعالی را به ایشان نمایان ساخت.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان ، همچنین از توزیع ۶ هزار و ۵۴۵ پک بازی های فکری و اسباب بازی بین کودکان تحت حمایت خبر داد و گفت: بازی های فکری یکی از کامل ترین و جامع ترین ابزارهای آموزشی است و پتانسیل برانگیختن حداکثری احساسات و عواطف کودکان را دارد و نهایتا می تواند در تحول فرهنگ و اخلاقیات اجتماعی کودکان موثر باشد بنابراین در انتخاب بازی ها نیز باید دقت داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه