English

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

وظیفه شورای راهبردی طب ایرانی مطالبه گری است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: وظیفه شورای راهبردی طب ایرانی مطالبه گری است.

وظیفه شورای راهبردی طب ایرانی مطالبه گری است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،زهرا شیخی در جلسه شورای راهبردی طب  ایرانی گفت: مجلس شورای اسلامی در تمام مسائل مهم ورود کرده وخواهد کرد واز آن جمله  ورود به طب سنتی ایرانی و داروهای گیاهی است .

وی ضمن تشکر از تشکیل نشست شورای راهبردی طب ایرانی در دانشگاه علوم پزشگی اصفهان ‌وظیفه این شورا را مطالبات مردم از داروهای گیاهی وطب ایرانی عنوان کرد افزود: یکی از وظایف مهم این شورا مطالبه گری است وباید با جدیت  و به عنوان یک وظیفه دنبال شود.

شیخی ضمن تشکر از حاضران به اهمیت تشکیل این شورا گفت:این باعث افتخاراست که خیلی از مسائل مهم در اصفهان کلید می خورد وانشا‌‌له باتلاش وهمت شما با تشکیل کمیته راهبردی طب ایرانی  دراصفهان علاوه بر اینکه جبران مافات ۸سال قبل باشد بتواند یک پایلوت خوبی برای کشور واز آن الگوبردای شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: مطمین هستم این یک کار بزرگ وارزشمندی برای اصفهان به حساب آید بنابراین اساسنامه طب ایرانی قوی  باشد که قابل نفی نباشد.

زهرا شیخی در ادامه با اشاره به تدوین اساسنامه شورای راهبردی طب ایرانی گفت: باید در این اساسنامه با دید بین المللی به آن نگاه کرد واین کار بسیار مهم وبا ارزشی خواهد بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آنجا که طب ایرانی بخاطر وجود مافیای ثروت وقدرت خیلی تحت فشار است وکسانی که منافعشان تحت تاثیر قرارخواهد گرفت در مقابل شما سخت مقاومت می‌کنند تامانع رشد وشکوفایی طب ایرانی شوند واین کار شمارا سخت خواهد کرد.

شیخی افزود: بنابراین وبا توجه به علاقه مندی مردم عزیز به داروهای گیاهی وطب ایرانی شماها باید با قدرت کارها را دنبال کنید ومطمئن باشید راه موفقیت را طی خواهید کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: پس سعی کنید تمام کارها را در یک چهارچوب خوب قرارداده وبه نتیجه برسانید ماهم  تمام  قد وبخاطر احترام به مردم عزیزمان با قدرت همراه شما خواهیم بود.

به گزارش موج؛ نشست شورای راهبردی طب ایرانی در دانشگاه علوم پزشکی و با حضور اعضاء وکمیته های تخصصی آموزش و پژوهش ، بهداشت ودرمان ، دارو ، روابط عمومی وامور بین الملل اقتصادی ، مشارکت های اجتماعی وپشتبیانی با حضور نماینده مردم اصفهان ومشاور ریاست دانشگاه علوم پزشکی دکتر سلطانیان برگزار شد.

دانشگاه اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه