English

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل خبرداد؛

دستگیری قاتل فراری و ۳ همدستش در کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از دستگیری قاتل فراری و 3 همدستش در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

دستگیری قاتل فراری و 3 همدستش در کمتر از 24 ساعت
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، سرهنگ  غلامرضا هاشمی زاده بیان داشت: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان آران و بیدگل و متواری شدن عاملان این قتل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات امنیت عمومی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در تحقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد، قاتل در یک مهمانی در یکی از محلات شهرستان با سلاح سرد شخصی را به شدت مورد ضرب و جرح قرار داده که با توجه به شدت جراحات وارده این شهروند 24 ساله در مرکز درمانی فوت می کند و قاتل و دیگر همدستانش بلافاصله پس از ارتکاب قتل به مکانی نامعلوم متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل افزود: با انجام اقدامات تخصصی و ویژه توسط ماموران پلیس امنیت عمومی، هویت و مخفیگاه قاتل فراری در یکی از محلات حاشیه ای شهرستان شناسایی و عملیات پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در نهایت قاتل فراری و 3همدست دیگرش در کمتر از 24 ساعت از وقوع جنایت در 2 عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر می شوند.

سرهنگ هاشمی زاده با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه