English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان :

انهدام باند ۷ نفره قاچاق مواد مخدر در اصفهان / ۲۹۱ کیلو تریاک کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از انهدام یک باند 7 نفره قاچاق مواد مخدر و کشف 291 کیلو و 500 گرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی خبر داد.

انهدام باند 7 نفره قاچاق مواد مخدر در اصفهان / 291 کیلو تریاک کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ احمد نیکبخت بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از تردد کاروان حامل محموله مواد افیونی در محور مواصلاتی شهرستان سمیرم مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران این پلیس در ادامه پس از کسب اطلاعات  لازم با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم و همچنین ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان طی یک عملیات ویژه 2 دستگاه خودروی سواری پژو 405 که به صورت راه پاک کن عمل می کردند و یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: در این عملیات یک باند 7 نفره  قاچاق مواد افیونی منهدم و 291 کیلو و 500 گرم تریاک در بازرسی از صندوق عقب خودروی سواری سمند کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی گفت: پلیس مصمم به برخورد قاطعانه با افراد سودجویی که با قاچاق مواد مخدر باعث آلوده کردن جوانان می شوند است و با همکاری گسترده و خوبی که بین یگان های مختلف انتظامی وجود دارد اجازه عرض اندام به آنها داده نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه