English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛

توقف آبرسانی سیار به روستاهای منطقه تیران/ بهره مندی ۴۹ روستا از آب شرب پایدار

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: پس از یکپارچگی آبفای شهری و روستایی، آبرسانی سیار به روستاهای تحت پوشش آبفای منطقه تیران حذف شد و 49 روستا در این منطقه از آب شرب پایدار بهره مند هستند.

توقف آبرسانی سیار به روستاهای منطقه تیران/ بهره مندی 49 روستا از آب شرب پایدار

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین اکبریان در جلسه شورای معاونین در منطقه تیران از تامین پایدار آب شرب روستاییان خبر داد و گفت: در سال گذشته آب شر ب 7 روستای علی آباد، گلاب، سوران، افجان، جعفر آباد، ورپشت و قلعه ناظر به صورت پایدار تامین شد .

وی با بیان اینکه باید با مشارکت دهیاری ها اصلاح و توسعه شبکه آب در روستاها را در دستور کار قرار داد اظهار داشت: در چند سال اخیر بیش از 40 کیلومتر اصلاح شبکه توزیع آب در روستاهای منطقه تیران عملیاتی شد و همچنین هزار فقره انشعابات آب اصلاح گردید.

اکبریان به تامین پایدار آب شرب مردم 3 شهر و 49 روستای منطقه تیران  در فصل تابستان اشاره و خاطر نشان ساخت: با تلاش همکاران و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، آب شرب میان مردم شهرها و روستاهای منطقه تیران به صورت عادلانه توزیع شد و دلیل این موضوع برخورداری از سیستم تله متری است به نحوی که علاوه بر شهر تیران، برخی از مخازن و ایستگاه های پمپاژ آب روستاها نیز از این سیستم بهره مند هستند همچنین با هدف توزیع عادلانه آب در  شهرها روستاها بیش از 20 دستگاه فشار شکن در شبکه توزیع منطقه تیران نصب شده است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان به حجم مخازن آب در منطقه تیران پرداخت و تصریح کرد: در حال حاضر منطقه تیران دارای 27 مخزن با ظرفیت 19 هزار و 796 مترمکعب است و باید تدابیری جهت حفاظت و نگهداری بیش از پیش مخازن در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جمعیت منطقه تیران بالغ بر 71 هزار و 178 نفراست بیان کرد: هم اکنون بیش از 32 هزار و 360 فقره انشعاب آب و نیز 35 هزار و 73 فقره انشعاب فاضلاب به متقاضیان در منطقه تیران واگذار شده است این در حالیست که طرح های توسعه ای آب و فاضلاب در این منطقه همچنان ادامه دارد تا مردم بیشتری از سطح خدمات آبفا بهره مند شوند.

اکبریان عنوان کرد: تا کنون بیش از 67.5 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر تیران اجرا شده و برای تکمیل طرف فاضلاب شهر نیاز به اجرای 94 کیلومتر شبکه دیگر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه