English

عضو شورای اسلامی شهر نجف آباد:

شورای اسلامی شهر حامی خدمت صادقانه شهرداری به شهروندان مناطق پنجگانه نجف آباد است

عضو شورای اسلامی شهر نجف آباد گفت:شورای اسلامی شهر، شاهد و حامی خدمت صادقانه شهرداری به شهروندان مناطق پنجگانه نجف آباد است.

شورای اسلامی شهر  حامی خدمت صادقانه شهرداری به شهروندان مناطق پنجگانه نجف آباد است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسن  یوسفی نژاد در مراسم بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های شاخص و محله محور قسمت ششم جریان خدمت گفت بر اساس کلام و سفارش الهی {..أَنِ اشْکُرْ لِی..} ، از شهردار، مدیران مناطق، مسئولین و تمامی زحمتکشان شهرداری نجف آباد در انجام پروژه های عمرانی قسمت ششم تشکر می کنیم.

وی اجرا و تقدیم پروژه های قسمت ششم داستان خدمت به ارزش 162 میلیارد تومان را باعث سربلندی خادمین مردم و سبب افتخارآفرینی برای شهر قلمداد کرد و ضمن اعلام این مهم که حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است، انجام چنین خدماتی را در راستای حفظ نظام مقدس و افزایش مشارکت عمومی مردم در مقاطع حساس کنونی بسیار مهم و راهگشا دانست.

عضو شورای اسلامی شهر نجف آباد با اشاره به اتفاقات غمبار و جنایات رژیم جعلی صهیونیستی در سرزمین های اشغالی، غزه را یک کربلای دیگر عنوان کرد و افزود همان تفکری که آزادگی و انسانیت را در کربلا به همگان آموخت در شرایط حاضر نیز ایدئولوژی و مکتب مسلمانان جهان است و بر همان اصل تا برچیدن بساط ظلم از رشادت های ملت مظلوم فلسطین در تمامی سرزمین اشغال شده خود حمایت می کنیم.

یوسفی نژاد انجام خدمت صادقانه در قالب قسمت ششم جریان خدمت شهرداری نجف آباد را در شرایط اکنون جامعه امری بجا ارزیابی کرد و تشکر از این خدمات را فزاینده و تقویت کننده این جریان منفعت رسان دانست. وی ضمن اعلام این که امروزه شهروندان در تمامی مناطق بینا، قدردان و همراه هستند افزود حتی آسفالت یک کوچه، توسط شهروندان لحاظ شده و مراتب تقدیر و تشکر خود را به روش های گوناگون به منتخبین خود در شورای اسلامی ابلاغ می کنند. وی از لحاظ کردن خلوص و نیت «قربة الی الله» در انجام خدمت به عنوان شرط پذیرفته شدن آن به عنوان ذخیره و توشه راه سفر آخرت  یاد کرد و ضمن عرض خدا قوت گرم به تمامی زحمتکشان این عرصه حضور مدیران و مسئولین عالی رتبه شهرستان در این مراسم را دلگرم کننده و باعث افزایش انگیزه مجموعه مدیریت شهری در انجام قسمت های بعدی داستان خدمت دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه