English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبرداد:

دستگیری ۱۲ اراذل و اوباش اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 12 اراذل و اوباش در راستای اجرای طرح انتظام بخشی حاشیه زاینده رود، پل های تاریخی، پارک ها و تفرجگاه های شهرستان طی 24 ساعت گذشته توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

دستگیری 12 اراذل و اوباش اصفهان در 24 ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: به منظور ارتقاء سطح امنیت عمومی درنقاط جرم خیز،آلوده و پیشگیری از گسترش کانون های جرم طرح انتظام بخشی طول حاشیه زاینده رود، پل های تاریخی، پارک ها و تفرجگاه های شهرستان اصفهان   با استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود ظرف 24 ساعت گذشته اجرا شد.

وی به دستاورد های خوب این طرح اشاره کرد و افزود: در طرح مذکور 8 سارق، 12 اراذل و اوباش ، 5 نفر مزاحم نوامیس و 6 نفر معتاد متجاهر دستگیر و 25 تیغه سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف 35 دستگاه موتورسیکلت و 11 دستگاه خودروی متخلف در این طرح خبر داد و گفت: تمامی متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی و رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ بساطی در خاتمه تاکید کرد:  پلیس قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت عمومی ایستاده و اجازه جولان دادن به اینگونه افراد نخواهد داد و از شهروندان هم می خواهیم که هر گونه مورد مشکوک و جرمی را مشاهده کردند فوراً آن را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه