English

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرد؛

بهره‌برداری فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در صورت تامین منابع مالی

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در صورت تامین منابع مالی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان به موقع به بهره برداری می رسد.

بهره‌برداری فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در صورت تامین منابع مالی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد نورصالحی در بازدید از پروژه احداث ایستگاه میدان امام علی (ع) خط دو متروی اصفهان گفت: با توجه به هدف‌گذاری انجام شده مبنی بر بهره‌برداری از فاز نخست خط دو متروی اصفهان تا پایان سال آینده، باید مدیریت شهری، مدیریت استان و وزارت کشور حمایت‌های مالی از این پروژه کلان را داشته باشند تا طبق برنامه زمان‌بندی شده به بهره‌برداری برسد.

وی در بررسی روند پیشرفت آن با حضور مسئولان فنی مترو، اظهار کرد: یکی از ایستگاه‌های مهم خط دو مترو، ایستگاه امام علی (ع) است که زیر میدان امام علی (ع) و در مجاورت مسجد جامع واقع شده است و موقعیت تاریخی و میراثی دارد.

وی با بیان اینکه این ایستگاه در خط دو مترو یکی از ایستگاه‌های پرمسافر خواهد بود و درباره نحوه اجرای آن نیز نظرات مختلفی وجود داشت که بر این اساس بازدیدهای مهندسی از آن شده است، افزود: در حال حاضر این ایستگاه بزرگ، زیر میدانی واقع شده که حدود ۱۰ سال قبل اجرا شده است و در این مسیر تمام ملاحظات میراثی و عمرانی موقعیت پروژه لحاظ می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پروژه احداث ایستگاه میدان امام علی (ع) خط دو متروی اصفهان تاکنون پیشرفت خوبی داشته است، اما مراحل پیشرفت کار و نیازهای مالی و بدی‌های موجود و منابعی که باید تا پایان ۱۴۰۳ برای این خط تأمین شود، مرور شد، چراکه از سوی مدیریت شهری و شورای اسلامی اسلامی هدف‌گذاری شده است فاز نخست خط دو حدفاصل دارک تا طوقچی تا آخر سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی تاکید کرد: برای تحقق این هدف مهم، مدیریت شهری، مدیریت استان و در کلان وزارت کشور باید حمایت‌های مالی از این پروژه کلان انجام شود تا به‌موقع به بهره‌برداری برسد و به مردم خدمت‌رسانی کند.

نورصالحی در توضیح پیشرفت احداث ایستگاه میدان امام علی (ع) خط دو متروی اصفهان گفت: به دلیل تأمین نشدن منابع مالی مورد نیاز، بعضی از پروژه‌ها با تأخیر مواجه شده، اما قابل جبران است و مدیران پروژه قول جبران می‌دهند، به شرطی که مسائل مالی حل شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه