English

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان خبر داد؛

کاهش سرفاصله حرکت قطار‌های مترو برای شهروندان اصفهانی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت:سرفاصله حرکت قطار‌های مترو از ۱۱ به ۵ دقیقه برای شهروندان اصفهان کاهش می‌یابد.

کاهش سرفاصله حرکت قطار‌های مترو برای شهروندان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین حق شناس با اشاره به اهمیت جایگاه مترو در حمل‌ونقل همگانی شهر اصفهان گفت:اولویت اول حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، تجهیز و افزایش قطار‌های مترو و کاهش سرفاصله حرکت مترو است.

وی با بیان اینکه هزینه هر سفر با مترو بیش از ۳۰ هزار تومان است، افزود: شهرداری اصفهان برای حمایت و توسعه حمل‌ونقل عمومی بیش از ۲۷ هزار تومان برای هر سفر یارانه پرداخت می‌کند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: با برنامه‌ریزی، تعامل و کارشناسی، با شرکت مترو و با استفاده از روش‌های مهندسی خطوط و شبکه، ظرفیت و سرفاصله حرکت قطار‌های مترو از ۱۱ به ۵ دقیقه در پرترد‌ترین ایستگاه‌ها کاهش یابد که این اقدام یکی از طرح‌هایی که درصدد انجام آن هستیم.

حق‌شناس بیان کرد: برای استفاده از حمل و نقل عمومی طرح‌های تشویقی در نظر گرفتیم که برای تسهیل استفاده از مترو پرداخت هزینه با کارت‌های دانشجویی و اصفهان کارت برای دانش آموزان ودانشجویان فراهم شود که این امر با انعقاد قرارداد یا تفاهم‌نامه با دانشگاه‌ها وآموش پرورش امکان پذیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه