English

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان خبر داد:

اجرای ۲۹۴ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در محلات شهر اصفهان

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان از اجرای ۲۹۴ ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محلات شهر خبر داد.

 اجرای ۲۹۴ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در محلات شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کمال حیدری با اعلام اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس از سی‌ویکم شهریورماه تا ششم مهرماه برنامه‌های متنوعی در شهر برگزار می‌شود، گفت: ۲۹۴ برنامه برای اجرا در محلات شهر تهیه شده که شامل آذین‌بندی‌های محیطی، نمایش‌های خیابانی، دیدار با خانواده شهدا، شب شعر ایثار و مقاومت، مسابقات کتابخوانی، روایت‌گری، یادواره‌های شهدا، غبارروبی مزار شهدا، اجرای نمایشگاه‌ها و نمایش‌های ترکیبی است.

او ادامه داد: در اجرای این برنامه‌ها، دستگاه‌ها و نهادهایی همچون اداره کل آموزش و پرورش، پایگاه‌های بسیج، کانون‌های فرهنگی و مساجد، شهرداری اصفهان را یاری می‌کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اعلام اینکه ویژه برنامه‌ای در گلستان شهدا با نام «شب‌های پرستاره» در حال برگزاری است، گفت: ۴ شب از این ویژه برنامه با حضور حاج‌حسین یکتا، روایت‌گر دفاع مقدس و سایر شب‌ها با حضور دیگر راویان برگزار می‌شود.

حیدری انتقال برنامه‌ها به محلات شهری را از رویکردهای تهیه و اجرای این برنامه‌ها دانست و اظهار کرد: برگزاری نقد کتاب دفاع مقدس در روز پنجم مهرماه به‌صورت مشترک با بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، «گلستان گردی» در قالب ۳۰ دوره و «جهاد خاموش» از دیگر برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه