English

فرماندار ویژه کاشان خبر داد؛

اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی ۲۰ روستای منطقه کاشان

فرماندار ویژه کاشان از تامین اعتبار ۲هزار میلیارد ریالی برای آبرسانی و اصلاح و بازسازی شبکه ۲۰ روستای منطقه از طریق قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

اصلاح و بازسازی شبکه  آبرسانی ۲۰ روستای منطقه کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدشریف زارعی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای جذب اعتبارات محرومیت زدایی شهرستان گفت: با تفاهم نامه صورت گرفته میان قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و شرکت آبفای کشور و پیگیری فرمانداری ویژه کاشان، در ۲۰ روستای منطقه کاشان عملیات آبرسانی ، اصلاح و بازسازی شبکه انجام می شود.

فرماندار ویژه کاشان ادامه داد: در اجرای این طرح، ۲۰ روستای منطقه کاشان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال و ظرف حداکثر زمان ۳۶ ماه با توجه به اولویت بندی توسط بسیج سازندگی اجرایی می شود.

وی اضافه کرد: مخزن سازی، اصلاح شبکه، اصلاح خطوط انتقال، محصور سازی منابع و مخازن، ایجاد سامانه های راهبری و پایش ایستگاه پمپاژ و ارتقای کیفی آب از جمله برنامه های در دست اقدام در طرح محرومیت زدایی است.

فرماندار ویژه کاشان تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی فرمانداری ویژه کاشان با اجرای این طرح بسیاری از مشکلات روستاها در زمینه تامین و ارتقای کیفی آب شرب مرتفع می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه