English

فرماندار کاشان خبرداد؛

افزایش ۱۰۰ درصدی تسهیلات کمک ودیعه اسکان موقت در کاشان

فرماندار ویژه و رئیس ستاد بازآفرینی شهرستان کاشان از افزایش 100 درصدی تسهیلات کمک ودیعه اسکان موقت در شهرستان شامل شهرهای کاشان، قمصر، نیاسر، مشکات، برزک، جوشقان قالی و کامو و چوگان خبر داد.

افزایش 100 درصدی تسهیلات کمک ودیعه اسکان موقت در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدشریف زارعی در جمع خبرنگاران گفت: شهروندان ساکن محدوده های مصوب بازآفرینی اعم از تاریخی، فرسوده، سکونتگاه‌های غیررسمی و پهنه‌های با پیشینه روستایی می‌توانند ضمن بهره‌مندی از تخفیف 50 درصدی پروانه ساختمانی از تسهیلات قرض الحسنه ودیعه اسکان موقت به میزان 900 میلیون ریال که با سود 4 درصد و طی 36 ماه پرداخت می‌گردد، استفاده کنند.

وی در توضیح این نوع تسهیلات بیان کرد: افرادی که قصد ساخت و ساز یا تعمیر واحد مسکونی خود در محدوده‌های بازآفرینی شهری را داشته می‌توانند این تسهیلات را به منظور رهن یا اجاره واحد دیگری تا زمان آماده سازی واحد خود دریافت کنند.

به گفته وی، استقرار در محدوده‌های مصوب و برخورداری از پروانه ساختمانی(تعمیرات و یا ساخت مسکن) از الزامات اخد این تسهیلات است.

فرماندار کاشان با اشاره به اینکه ساکنان این مناطق برای اخذ تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سامانه facility.udrc.ir نسبت به ثبت تقاضا اقدام نمایند، افزود: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از دبیرخانه ستاد بازآفرینی واقع در شهرداری کاشان استعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه