English

فرماندار نطنز‌ :

رشد ۷۴ درصدی اشتغال‌زایی در شهرستان نطنز نسبت به سال ۱۴۰۰

فرماندار نطنز‌ بیان کرد: شهرستان نطنز در دولت جدید نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد ۷۴ درصدی را در حوزه اشتغال‌زایی بدست آورده و ۸۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات اعطا شده که ۵۳۰ درصد بیشتر از سال قبل بوده است .

رشد ۷۴ درصدی اشتغال‌زایی در شهرستان نطنز نسبت به سال ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان ، محمد ظریفی عملکرد ادارات شهرستان نطنز با محوریت فرمانداری را در سال ۱۴۰۱ نسبت به  عملکرد سال ۱۴۰۰ بسیار چشمگیر دانست و گفت : در شهرستان نطنز، آسفالت جاده‌ها ۳۷۸ درصد، نصب گاردریل‌، نیوجرسی و علائم ترافیکی ۲۴۴ درصد و اصلاح هندسی ۲۵۰ درصد رشد داشته است در حوزه اقتصادی شهرستان نطنز رشد ۷۴ درصدی را در حوزه اشتغال‌زایی بدست آورده و ۸۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات اعطا شده که ۵۳۰ درصد بیشتر از سال قبل است.

وی خاطر نشان کرد : شهرستان در حوزه کشاورزی نیز علاوه بر اشتغال‌زایی و اعطای تسهیلات ویژه، به احداث ۱۴ هکتار گلخانه جدید پرداخته که با همت مردم به ثمر نشسته به نحوی که اقتصاد روستایی متحول شده است.

این مقام مسئول در خصوص  دامپروری در شهرستان گفت : در این حوزه نیز شاهد اتفاقات خوبی بوده ایم، از جمله فعال شدن واحدهای مرغداری غیر فعال، بهسازی ۶۰ واحد دامی، ۶ مورد پروانه پرورش گوساله و افزایش ظرفیت واحدهای مرغ تخم گذار است.

ظریفی در زمینه مرمت قنوات هم که رگ حیات منطقه است، گفت: رشد ۱۱۷ درصدی در این حوزه ثبت شده است.

فرماندار نطنز همچنین اظهار داشت: یکی از مخاطرات در شهرستان، جاری شدن سیل بوده که خسارات زیادی در گذشته وارد آورده است، لذا با تلاش ویژه، لایروبی مسیل ها ۴۰۰ درصد رشد داشته است.

وی تعداد تخت‌های بیمارستانی در شهرستان نطنز در سال ۴۰۱، ۲۶ درصد بیشتر از سال گذشته دانست و در خصوص مبارزه با بیماری سالک و اثرات وحشتناکش اظهار داشت: در یک تلاش بی نظیر برای سم پاشی و لانه کوبی دقیق، میزان ابتلا به سالک یک پنجم سال قبل شده یعنی ۲۶۰ نفر کمتر دچار این آسیب وحشتناک شده اند.

فرماندار نطنز  اتفاقات ویژه دیگری همچون حل شدن معضل چندین ساله‌ی تامین زمین برای مسکن ملی در شهرهای نطنز، بادرود، خالدآباد و طرق‌رود نیز را از فعالیت‌های ادارات دولتی در سال ۱۴۰۱  دانست و افزود : اقدامات کم نظیری نیز در حوزه معادن صورت گرفته از جمله جلوگیری از حضور معادن جدید در کوه چَرخه و دارهند، پیگیری احداث باسکول با مدیریت مستقل و احقاق حقوق دولتی و مردمی. اما شاهد یک اتفاق بی نظیر هم بودیم و آن ثبت کوه چرخه در فهرست آثار طبیعی ملی بود که برای همیشه این منطقه از تخریب دور ماند.

محد ظریفی گفت: یکی از اقدامات ویژه که در حال اجرا می باشد‌را برگزاری شورای اداری روستامحور تحت عنوان فجر خدمت است که با حضور تمامی ادارات مرتبط و مدیران ارشد شهرستان در روستاها برگزار می گردد و تاکنون ۹نشست با ۴۰۰مصوبه و اجرای ۵۰ درصد از مصوبات، برگزار گردیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه