English

امام جمعه موقت اصفهان:

پیاده روی میلیونی اربعین قدرت اسلام و تشیع را به دنیا نشان می دهد

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: پیاده روی میلیونی اربعین، مانور با عظمتی است که قدرت اسلام و تشیع را به دنیا نشان می دهد.

پیاده روی میلیونی اربعین قدرت اسلام و تشیع را به دنیا نشان می دهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفت اصفهان با اشاره به پیاده رویِ میلیونیِ زائران امام حسین (ع) در روز اربعین گفت: پیاده روی اربعین، مانور با عظمتی است که قدرت اسلام و تشیع را به دنیا نشان می دهد.

وی با تاکید بر اینکه تقوای الهی می‌تواند کارها را تسهیل کند، افزود: امروز گرفتاری‌های زیادی در زندگی مردم و دیگر امور دیده می‌شود که با تقوای الهی می‌توان همه آنها را برطرف کرد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه باید با صبر و شکیبایی در برابر حیله‌های دشمن پیروز شویم،گفت: اینکه دشمنان ما در توطئه های خود علیه کشور و ملت ایران به نتیجه نمی رسند و شکست می خورند، نتیجه عنایت خداوند و صبر و تقوای مردم است

حجت الاسلام میردامادی با اشاره باینکه دین باید در زندگی اصل باشد، افزود:همانطور که تاریخ انبیا هم آن را به ما آموخته باید تقوای الهی پیشه کنیم چرا که در این شرایط هرچه دشمن خواست مکر کند موفق نخواهد شد.

خطیب نماز جمعه اصفهان بیان داشت: کشور از نظر دفاعی، علمی، اختراعات، اکتشافات و هر موضوع دیگری به پیشرفت نهایی رسیده است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نزدیک قله ایم.

وی ادامه داد: در هفته‌ای که گذشت اعضای هیئت دولت محضر مقام معظم رهبری رسیدند و ایشان نکات بسیار جامع و جالبی بیان کردند. اولین نکته این بود که اسم رمز دولت‌ها باید رضای الهی و کار برای مردم باشد.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر انقلاب به اینکه کار برای مردم و کسب رضای الهی باشد، تاکید کردند و این موضوع باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه کارهای انجام شده قابل تقدیر است اما زبان دولت برای بیان آنها رسا نیست، بیان داشت:من نگران سفره مردم، معیشت مردم و مشکلات ارز هستم و مسئولان دولتی باید با تمام قدرت بکوشند مردم را از سختی‌ها نجات بدهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه