English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبرداد؛

دستگیری قاتل جوان اصفهانی پس از ۳ ماه زندگی مخفیانه

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری قاتل جوان اصفهانی پس از 3 ماه زندگی مخفیانه در عملیات ویژه و هماهنگ کارآگاهان پلیس خبر داد.

دستگیری قاتل جوان اصفهانی پس از 3 ماه زندگی مخفیانه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در اردیبهشت ماه سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی برقتل عمد جوانی در یکی از محلات شهرستان اصفهان، بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و کارشناسان بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل وقوع جنایت حاضر شدند.

وی در ادامه گفت: با حضور کارآگاهان پلیس و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد جوانی حدودا 20 ساله براثر ضربات چاقو به قتل رسیده و عامل و یا عاملان این جنایت نیز به سرعت از محل متواری شده اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان کرد: در نهایت با انجام اقدامات تخصصی پلیسی، محل اختفاء قاتل در یکی از  شهرستان های استان شناسایی و در یک عملیات کاملا پیچیده پلیسی پس از 3 ماه فرار و زندگی مخفیانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی انگیزه قاتل از این جنایت را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد و افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه