English

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

تحصیل رایگان دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در مدارس سمپاد

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد با قبولی در آزمون ورودی سمپاد، در مدارس استعدادهای درخشان به صورت رایگان تحصیل می‌کنند.

تحصیل رایگان دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در مدارس سمپاد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا مومی‌اردستانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: امسال ۱۵ نفر از دانش‌آموزان خانواده‌های تحت حمایت استان در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان قبول شدند.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از دانش‌آموزان استعداد درخشان با هدف شکوفایی توانمندی‌های آن‌هاست، ادامه داد: ارائه کمک‌های فرهنگی، مالی، پشتیبانی و مشاوره‌های تحصیلی تا مقطع متوسطه اول و دوم از جمله خدمات مدارس سمپاد به دانش‌آموزان نخبه موردحمایت کمیته امداد است.

این مقام مسئول به همکاری مدارس سمپاد با کمیته امداد اشاره کرد و افزود: از سال ۱۴۰۰ پس از شناسایی و قبولی دانش‌آموزان در آزمون ورودی، تعداد ۲۳ نفر در این مدارس به صورت رایگان تحصیل می‌کنند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد با بیان اینکه دانش‌آموزان نیازمند با ورود به مدارس استعدادهای درخشان از پایه هفتم تحصیلی تا مقطع دوازدهم، تحت برنامه‌ریزی دقیق سمپاد هستند، گفت: این نهاد برای حمایت از دانش‌آموزانی که قصد دارند وارد سمپاد شوند، همچنین انتخاب رشته پایه نهمی‌ها، برای هنرستانی‌ها و هم دانش‌آموزان رشته‌های نظری به تفکیک هر رشته،‌ برنامه‌های ویژه تحصیلی در نظر دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه