English

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛

حمایت پزشکان اصفهانی از هزار و ۳۱۴ نفر از فرزندان یتیم و نیازمند

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از حمایت پزشکان اصفهانی از هزار و ۳۱۴ نفر از فرزندان یتیم و نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان خبرداد.

حمایت پزشکان اصفهانی از هزار و ۳۱۴ نفر از فرزندان یتیم و نیازمند

علی اخلاقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به اینکه پزشکان اصفهانی، هزار و ۳۱۴ نفر از فرزندان یتیم و نیازمند را حمایت می کنند، گفت: تعهد و تخصص پزشکان با یتیم نوازی و مهرورزی به فرزندان در هم آمیخته شده و جلوه زیبایی از انسانیت را به نمایش گذاشته است.

وی با بیان اینکه ۸۷۶ نفر از جامعه پزشکان استان، حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت پوشش این نهاد را برعهده دارند، اظهار داشت: جامعه پزشکی با حمایت از این فرزندان، سرفصلی دیگر از ایثارگری در این حرفه را که با تعهد و از خودگذشتگی عجین شده، تعریف می کنند.

 معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان افزود: پزشکان با حمایت از فرزندان ایتام و نیازمند تحت پوشش کمیته امداد، سرفصلی دیگر از ایثارگری در این حرفه را تعریف می کنند.

وی با تاکید به اینکه کادر درمان در حوزه مسوولیت های اجتماعی و ترویج و تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری پیشقدم هستند، افزود: این پزشکان نیکوکار در کنار کمک های نقدی، خدمات پزشکی را به صورت رایگان و یا با دریافت کمترین هزینه به این کودکان ارائه می دهند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان، با بیان اینکه اقشار مختلف مردم می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت داشته باشند، گفت: عموم مردم با مراجعه به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان و یا با ورود و ثبت نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir همچنین ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و نیازمند را برعهده بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه