English

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان:

مدیریت مرز چذابه در ایام اربعین به اصفهان واگذار شد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: امسال در مراسم اربعین حسینی مدیریت مرز چذابه به کلان‌شهر اصفهان واگذار شده است.

مدیریت مرز چذابه در ایام اربعین به اصفهان واگذار شد

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهدی بقایی با اعلام این خبر گفت: امسال مدیریت خدمات شهری و تدارکات مرز چذابه به شهرداری کلان‌شهر اصفهان واگذار شده است، البته شهرهای اطراف اصفهان از جمله نجف‌آباد، کاشان و خمینی‌شهر نیز به عنوان معین اصفهان در مرز هستند و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، همچنین گروه دیگری که حدود ۱۵۰ نفر هستند در کربلا معلی مستقر شده‌اند.

او با بیان اینکه پنج‌شنبه هفته گذشته تجهیزات شهرداری اصفهان برای اربعین به مرز چذابه ارسال شد، افزود: کارگران و کسانی که در محل مذکور دعوت به خدمت هستند از پایانه کاوه حرکت کردند و سه خودرو آتش‌نشانی نیز راهی کربلا شدند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به نوع وظایف و خدماتی که به اصفهان محول شده است، تصریح کرد: وظایف مختلفی از تأمین امنیت و ایمنی گرفته تا نظافت و رفت‌و روب به اصفهان واگذار شده است و همه این برنامه‌ها در ستادی با نام ستاد اربعین که به تازگی در شهرداری این کلان‌شهر تشکیل شده است، مدیریت می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه