English

به مناسبت سالروز تأسیس بانک رفاه کارگران انجام شد؛

دیدار اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان اصفهان

اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصغهان، به مناسبت فرا رسیدن شصت و سومین سالروز تاسیس بانک رفاه کارگران شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه های تابعه و پایگاه مقاومت بسیج زیر مجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در ساختمان مدیریت شعب استان این روز را به مدیر شعب و کارکنان بانک رفاه کارگران تبریک گفتند.

 در این جلسه صمیمانه مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان اصفهان ضمن قدردانی از حضور اعضاء گفت: بانک رفاه کارگران به عنوان بزرگترین بانک از لحاظ تعداد مشتریان در شبکه بانکی استان است و افتخار دارد که میزبان ۳۵۰ هزار نفر از بازنشستگان عزیز تامین اجتماعی باشد.

بهمن آرمان همچنین گفت: بانک رفاه کارگران مفتخر است که به عنوان بانک عامل حوزه سلامت ایفای نقش می کند. وی در ادامه با توجه نامگذاری سال ۱۴۰۲ از طرف مقام معظم رهبری به عنوان سال مهار تورم و رونق تولید بیان داشت: در این راستا بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از بانک‌های تجاری کشور تلاش می کند که با کمک به رونق تولید در ایجاد اشتغال و تولید محصولات داخلی نقش خود را به خوبی ایفا کند.

 ایشان در پایان از تعامل و همدلی شورای زیر مجموعه وزارت تعاوت کار و رفاه اجتماعی در استان قدردانی کرد.

در این نشست اعضاء به نمایندگی از مدیر کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، مدیر کل فنی و حرفه‌ای، مدیر شعب بانک توسعه تعاون، رئیس صندوق بازنشستگی با اهداء لوح تقدیر و گل از زحمات و تلاش‌های مجموعه بانک رفاه کارگران در استان اصفهان تقدیر کردند.

در متن لوح تقدیر که از طرف مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان صادر شده است آمده است: فرا رسیدن بیست و هفتم مرداد ماه سالروز تأسیس بانک مردمی و ارزش آفرین رفاه کارگران را به جنابعالی و کلیه کارکنان خدوم آن مجموعه، تبریک عرض می‌نمایم.

بانک رفاه کارگران از دیرباز و از آغاز تأسیس تاکنون خدمت به قشر شریف و زحمتکش کارگران را هدف نهایی و ارزشمند خود قرار داده و تمام توان و ظرفیت خود را مصروف داشته تا در مسیر اهداف کلان اقتصادی کشور گام بردارد که در بین بانک‌های کشور ازاین حیث دارای جایگاه ارزشمندی است.

میثم مداحی در این لوح ابراز امیدواری کرده است که مجموعه بانک رفاه کارگران با توکل و استعانت از ذات اقدس الهی و همچنین تلاش مستمر، عرصه مقدس خدمت‌رسانی را بیش از گذشته گسترده نموده و با کاربست فناوری‌های نوین و نوظهور عرصه بانکداری، تجهیز بیش از پیش زیرساخت‌ها با تکنولوژی‌های روزآمد و نیز آراستن کارکنان به زینت دانش روز و پیشرفته، بیش از گذشته رضایت عموم ذی نفعان به ویژه جامعه محترم و مغتنم کار و تولید را برآورده سازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه