English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

عاملان قتل مسلحانه شهروند فلاورجانی دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری عاملان قتل مسلحانه شهروندی در فلاورجان در کمتر از 48 ساعت از وقوع جنایت طی عملیات ویژه کارآگاهان پلیس خبر داد

عاملان قتل مسلحانه شهروند فلاورجانی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار  محمدرضا هاشمی فر در تشریح این خبر بیان داشت: : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل مسلحانه شهروندی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان و متواری شدن قاتل، اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان این جنایت آغاز شد.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس در محل مشخص شد فردی حدودا 50 ساله با شلیک اسلحه کلت کمری به قتل رسیده و عامل این قتل نیز به سرعت از محل متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با انجام اقدامات تخصصی و پیچیده پلیسی در نهایت عامل این جنایت در کمتر از 48 ساعت از وقوع قتل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و هماهنگ پلیسی، در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری، 2 تیغه خشاب و 13 فشنگ جنگی در بازرسی از مخفیگاه متهم تصریح کرد: در این رابطه با اقدامات هوشمندانه پلیسی همدست قاتل نیز شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر شد.

سردار هاشمی فر در پایان خاطر نشان کرد: قاتل دستگیر شده انگیزه خود از ارتکاب این قتل را اختلافات مالی با مقتول عنوان کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و عاملان این جنایت به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه