English

تجلیل از دو قهرمان شاخص محله حصه توسط شهرداری منطقه ده

در حاشیه جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه ده از دو قهرمان شاخص محله حصه منطقه ده تقدیر به عمل آمد .

تجلیل از دو قهرمان شاخص محله حصه توسط شهرداری منطقه ده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در حاشیه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان که‌ با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان احمد شریعتی ، محمدرضا فلاح و علی صالحی و شهردار منطقه ده اصفهان برگزار شد از علی اکبری قهرمان کیک بوکسینگ کشور و چندین مسابقه جهانی و بین المللی و مهدی خانی قهرمان فوتسال و عضو تیم گیتی پسند که هر دو‌شهروند محله حصه منطقه ده‌می باشند با اهدای لوح و جایزه تقدیر  بعمل آمد .

داود بحیرایی شهردار منطقه ده اصفهان ضمن خیز مقدم به حاضرین اظهار داشت: منطقه ده‌شهرداری اصفهان زادگاه و محل سکونت افراد شاخص و قهرمانان زیادی هست ـ

بحیرایی خاطر نشان کرد: این منطقه در دفاع مقدس هزاران شهید تقدیم کرده است و هم اکنون نیز میزبان هنرمندان ، فرهیختگان قرآنی ، قهرمانان و... می باشد و در این جهت منطقه ده‌ شهرداری اصفهان بر خود‌لازم‌ می داند که به نوبه خود قدردان زحمات عزیزان باشد.

مدیر منطقه ده شهرداری اصفهان گفت: در این‌راستا هر ماه در حاشیه جلسه کمیته نظارتی شورای شهر از تعدادی از این قهرمانان تقدیر می نماییم علاوه بر این اعضای محترم شورای شهر دغدغه‌ های این‌عزیزا را می شنوند و قطعا پیگیر آنها خواهند بود و امیدواریم یک فتح الباب باشد که تمام ارگانها در جهت تقدیر از این عزیزان به میدان بیایند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه