English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبرداد؛

کشف هروئین از معده ۲۵ قاچاقچی در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری 25 قاچاقچی که قصد وارد کردن مواد افیونی از طریق بلع در معده خود داشتند و استخراج 7 کیلو هروئین از معده آنها خبر داد.

کشف هروئین از معده 25 قاچاقچی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ احمد نیکبخت بیان داشت: با توجه به تعطیلی 3 روزه کشور،  پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان به منظور مقابله با قاچاقچیان مواد افیونی اقدامات کنترلی خود را تشدید کرد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در 3 مرحله  عملیات در شهر های اصفهان و شهرستان های نجف آباد و سمیرم مجموعاً 138 کیلو تریاک را کشف و 3 سوداگر مرگ را در این رابطه دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در ادامه از  دستگیری 25 قاچاقچی غیر بومی  که قصد ورود مواد مخدر به استان از طریق بلعیدن مواد در معده خود را داشتند خبر داد و گفت: با اقدامات پزشکی صورت گرفته نهایتاً 7 کیلو گرم هروئین از معده این افراد استخراج شد.

سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت شبانه روز و در تمام روزهای سال حتی در ایام تعطیل به صورت هوشمندانه راه های ورودی استان را رصد کرده و با جانفشانی جلوی قاچاق مواد مخدر به استان را می گیرند اظهار داشت: در این رابطه 28 نفر قاچاقچی دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه