English

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان خبر داد؛

رکوردشکنی قرارداد پروژه‌های عمرانی اصفهان در ۳ ماهه نخست امسال / ۴۰۰ پروژه فعال در مناطق پانزده‌گانه شهرداری

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: در 3ماهه نخست سال جاری، تعداد قراردادهای منعقد شده عمرانی شهر اصفهان رکورد 3ماهه نخست 4سال گذشته را شکست.

رکوردشکنی قرارداد پروژه‌های عمرانی اصفهان در ۳ ماهه نخست امسال / ۴۰۰ پروژه فعال در مناطق پانزده‌گانه شهرداری

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اصغر کشاورز راد در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۴۰۰ پروژه فعال در مناطق پانزده‌گانه شهرداری و ناژوان در دست اجرا قرار دارد.

او با بیان اینکه در 3ماهه نخست سال جاری، تعداد قراردادهای منعقد شده عمرانی شهر رکورد 3ماهه نخست 4سال گذشته را شکست، افزود: فعالیت‌های عمرانی در پروژه‌های شاخص و بزرگ بیشتر در حاشیه شهر انجام می‌شود؛ به‌عنوان مثال حلقه حفاظتی شهر در محدوده مناطق ۶ و ۱۵ از کیلومتر ۰.۴ تا کیلومتر 4حدفاصل پل سردار شهید قاسم سلیمانی به سمت پل آفتاب، در حال تکمیل است.

کشاورز راد با بیان اینکه هر هفته کمیسیون عمران و معاملات تشکیل و در هر کمیسیون 8تا 12پروژه بررسی می‌شود، توضیح داد: یکی از اقدامات خوب امسال، اجرای آسفالت معابر در سطح شهر است چنانچه بودجه آسفالت در سال گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان بود و برای سال جاری به ۲۸۰ میلیارد تومان رسیده که تاکنون حدود ۸۰ درصد آن تأمین اعتبار و تعیین پیمانکار شده و در حال حاضر در سطح مناطق پانزده‌گانه در حال فعالیت هستند.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به تعداد پروژه‌های فعال عمرانی ۱۴۰۲ گفت: در بودجه شهرداری اصفهان برای امسال بیش از یک هزار پروژه پیش‌بینی شده که با برنامه‌ریزی انجام شده، به‌طور متوسط در یک ماه گذشته روزانه طراحی 2پروژه توسط مجموعه اداره کل طراحی شهرداری انجام و برای انتخاب پیمانکار به حوزه عمران ارسال شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه