English

با اجرای طرح امنیت محله محور صورت گرفت؛

دستگیری ۶ خرده فروش مواد مخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و کشف 3 کیلو 640 گرم انواع مواد مخدر خبر داد.

دستگیری 6 خرده فروش مواد مخدر در  اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت : در راستای اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و طرح امنیت محله محور، ماموران انتظامی کلانتری 12 با انجام اقدامات پلیسی مطلع شدند افرادی در زمینه خرید و فروش مواد افیونی در سطح حوزه استحفاظی فعال شده که دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی در نهایت محل اختفاء متهمان را شناسایی و آنها را به صورت نامحسوس مورد کنترل قرار دادند و در نهایت در چند عملیات هماهنگ و غافلگیرانه هر 6 متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفاء متهمان مقدار 3 کیلو 460 گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

سرهنگ بساطی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: پلیس با سوداگران مرگ و مخلان آسایش شهروندان با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه