English

امام جمعه اصفهان:

حضور جمعیت هلال احمر در جاده های اصلی و ترانزیتی ضروری است

امام جمعه اصفهان گفت: در مسائل و حوادث جاده ای به ویژه روستاها و شهرهایی که در مسیر جاده های اصلی و ترانزیتی می باشند حضور جمعیت هلال احمر امری ضروری است.

حضور جمعیت هلال احمر در جاده های اصلی و ترانزیتی ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد:  یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت روز افزون جمعیت هلال احمر در سطح کشور بوده است، افزایش کارآیی عملکرد، تخصص گرایی درماموریت ها وترویج فرهنگ امداد و نجات از مزیت های این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه نقطه قوت هر سازمان و مجموعه ، مدیرت آن است ، گفت: مدیر یک مجموعه می تواند سازمان را به مسیر صلاح، خیر و موفقیت راهنمایی و یا باعث عقب افتادگی و بی اثر بودن یک ارگان شود.

امام جمعه اصفهان تمرکز بر فعالیت های هلال احمر مرکز استان و شهرهای بزرگ را مهم دانست و با توصیه بر اهمیت سلامت ظاهر و پاکیزگی محیط اداری گفت: در مسائل و حوادث جاده ای به ویژه روستاها و شهرهایی که در مسیر جاده های اصلی و ترانزیتی می باشند حضور جمعیت هلال احمر امری ضروری است.

 وی با اشاره به اهمیت مدیریت در اصلاح امور، نقش هلال احمر را در حوادث غیرمترقبه نقش اول بیان کرد و افزود: پیشنهاد می شود در وقوع حوادث که جمعیت هلال احمر به لحاظ رسالت ذاتی خود به موقع حضور پیدا می کند اگر در حوادث و مسائل، اشکال فنی وجود دارد ، باید بامدیران مربوطه دیگر دستگاه ها و ارگان های خدمت رسان هم ارتباط داشته و در لحظه و در مکان به مدیران استانی برای پیگیری امورمردم تماس حاصل کند.

آیت الله طباطبایی نژاد با تاکید بر لزوم رعایت شئون اسلامی در محیط های اداری چون جمعیت هلال احمر تصریح کرد: مسئله دیگر این است که مرد و زن در هلال احمر پوشش معقول داشته باشند و حجاب را رعایت نمایند ، چرا که بسیار مهم است که مدیر هم جنبه های ظاهری و اداری و هم چنین جنبه های معنوی را رعایت کند، زیرا همگی در نظام جمهوری اسلامی ایران انسان مسلمانی هستید که کارمند دولت می باشید. 

وی خاطر نشان کرد: همه در هر جایی که حضور دارید وظیفه اسلامی خود را بدانید و برای تحقق آن مجهز باشید،  اعتقاددارم که هلال احمر مرکز استان ها باید مجهز باشند.

 امام جمعه اصفهان عنوان کرد: افراد مومن ، متدین و خوب و افرادی که کارایی داشته باشند را برای هلال احمر به تعداد نیاز انتخاب کنید، چرا که مدیر باید دقت نماید که چه تعداد نیرو نیاز است و به همان تعداد را به کار گیرد  و آن نیرو نیز باید کارایی داشته و متخصص باشند.

درابتدای این دیدار، محمد نوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان به بیان گزارش عملکرد و مجموعه اقدامات و سیاست های اتخاذ شده در دوره جدید مدیریتی جمعیت هلال احمر استان پرداخت .

وی درادامه به بیان جزئیات عملکرد جمعیت هلال احمر استات در سیل اخیر روستای نهوج استان و تعداد آمار فوتی وحادثه دیده در این واقعه اشاره کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: در وقوع حوادث مترقبه چون زلزله و سیل، جمعیت هلال احمر رسالت پشتیبانی امکاناتی مربطوبه مردم را ندارد و دراین زمینه کمیته امداد و مدیریت بحران باید در کنار جمعیت هلال احمر در چنین مواقع حضور جدی داشته باشد.

امام جمعه اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه