English

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان اصفهان خبرداد؛

آمادگی کامل پلیس برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع)

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) در سال جاری خبر داد.

آمادگی کامل پلیس برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع)

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، نعمت‌الله طاهرپور با بیان اینکه خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) افتخار است، گفت: با توجه به نزدیکی به ماه محرم و اربعین حسینی از هم اکنون اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی در راستای تسهیل در رفت و آمد، صدور گذرنامه و در نتیجه امنیت و آرامش خاطر زائران اربعین در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) و برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم پیاده‌روی اربعین افزود: از زائرانی که مهلت گذرنامه آن‌ها کمتر از ۶ ماه باشد، می‌خواهیم در اسرع وقت به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و نسبت به تعویض گذرنامه خود اقدام کرده و اخذ گذرنامه را به روز‌های اوج مراسم پیاده‌روی اربعین موکول نکنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه مدت زمان زیادی تا برپایی مراسم پرفیض پیاده روی اربعین حسینی (ع) باقی نمانده به کسانی که قصد دارند در این مراسم شرکت کنند، توصیه می‌کنیم از هم اکنون نسبت به صدور و یا تمدید گذرنامه خود اقدام کنند.

این مقام مسئول گفت:در خرداد ماه سال جاری ۳۸ هزار و ۴۱۷ جلد گذرنامه در استان اصفهان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه