English

معاون وزیر راه و شهرسازی:

تأمین نیاز مسکن مردم در اصفهان در اولویت کارهای دولت قرار دارد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به بالا بودن نیاز مسکن در اصفهان، تأمین این نیاز اساسی مردم در اولویت کارهای دولت قرار دارد .

تأمین نیاز مسکن مردم در اصفهان در اولویت کارهای دولت قرار دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا جعفری در حاشیه مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی شهر جدید بیان داشت: در شهر جدید بهارستان بالغ بر ۲۵ تا ۳۰ هزار متقاضی واجد شرایط داریم که باید زمین برای آنها پیش‌بینی شود.

وی با اشاره به آغاز ساخت شهر جدید شیخ بهایی به عنوان چهارمین شهر جدید استان اصفهان افزود: ساخت شهر جدید شیخ بهایی در ۲۵ کیلومتری شمال شرق اصفهان در منطقه کمشچه است.

این مقام مسئول ادامه داد: ظرفیت فاز اول شهر جدید شیخ بهایی ۳۰ هزار واحد مسکونی است و سرریز متقاضی نهضت ملی مسکن شهرهای جدید بهارستان، فولاد شهر و همچنین اصفهان در این شهر جدید مستقر خواهند شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: ایجاد شهرک‌ها و شهرهای جدید از مهمترین محورهای وزرات راه و شهرسازی است.

جعفری ادامه داد: تأمین نیاز مسکن و تعیین تکلیف زمین با قابلیت احداث شهر جدید چهارم از دیگر برنامه‌های مهم وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای ارتقای کیفیت زندگی بدنبال مرتبه‌سازی نیستیم، گفت: با توجه باینکه این شیوه با ذائقه فرهنگ ایرانی همخوانی ندارد در همین راستا به دنبال احداث شهر جدید چهارم در استان اصفهان هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید با اشاره باینکه اراده دولت بر این است تا جبران مافات کند، بیان داشت: امیدواریم در توسعه زیر ساخت‌ها و نهضت ملی مسکن جهش قابل توجهی داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه