English

دبیر ستاد ثبت نام مدیریت آموزش و پرورش کاشان:

دریافت هرگونه وجه هنگام ثبت نام دانش آموزان تحت هر عنوانی ممنوع است

کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و دبیر ستاد ثبت نام مدیریت اظهار داشت: دریافت هرگونه وجه هنگام ثبت نام به غیر از مبالغ مربوط به بیمه و کتب درسی تحت هر عنوانی در تمامی مدارس دولتی ممنوع می باشد.

دریافت هرگونه وجه هنگام ثبت نام دانش آموزان تحت هر عنوانی ممنوع است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید رضا جعفری گفت: دریافت وجه مازاد بر مصوب در مدارس غیر دولتی تحت هر عنوانی ممنوع بوده و در صورت مشاهده چنین تخلفی با افراد متخلف برابر مقررات قانونی برخورد می شود.

وی افزود: در راستای اجرای ثبت نام مطلوب در سطح شهرستان از تمامی دست اندرکاران ثبت نام در مدارس شهرستان به ویژه مدیران محترم مدارس پیرو دستورالعمل ارسالی با موضوع ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید انتظار می رود نسبت به نصب شماره تلفن های ستاد ثبت نام در مدرسه اقدام نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ثبت نام دانش آموزان ساکن در محدوده ی مدرسه مورد انتظار است و حضور کادر اجرایی در مدرسه در فصل ثبت نام الزامی بوده و استفاده از هرگونه مرخصی باید با هماهنگی مجموعه مدیریت آموزش و پرورش کاشان باشد.

جعفری ضمن تاکید بر اجرای فرآیند قانونی در ثبت نام دانش آموزان براساس محدوده و عدم دریافت وجه در پایان افزود: برگزاری هرگونه آزمون و مصاحبه و تعیین شرایط پذیرش خاص در ثبت نام مدارس دولتی به غیر از مدارس خاص ممنوع می باشد و با مدیران متخلف برابر مقررات برخورد قانونی خواهدشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه