English

استاندار فارس:

قرارگاه جهادی توسعه فیبرنوری در استان فارس تشکیل می شود

استاندار فارس گفت: برای تسریع در اجرای فیبر نوری منازل و کسب و کارها در شهرهای استان فارس، قرارگاه جهادی فیبرنوری در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تشکیل می شود.

قرارگاه جهادی توسعه فیبرنوری در استان فارس تشکیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در جلسه کنترل پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در استان فارس گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اپراتورهای مجری پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها را در سراسر کشور مشخص نموده و طبق اعلام وزارت ارتباطات نسبت به عقد قرارداد و اجرای پروژه اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به مصوبه دولت برای همکاری دستگاه ها و نهادهای عمومی برای اجرای این پروژه، گفت: همکاری شهرداری ها برای اجرای این پروژه بسیار مهم و ضروری است و برای اجرای این پروژه در سطح شهرستان های استان باید مصوبات و استانداردهای موجود کشوری لحاظ شود.

استاندار فارس گفت: برای اجرای این پروژه باید تمام ظرفیت های دستگاه های استانی به کار گرفته شود و برای تسریع و هماهنگی لازم بین دستگاه‌های استانی، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس به عنوان متولی هماهنگی و راهبری اجرای این پروژه ملی در استان خواهد بود و قرارگاه جهادی فیبرنوری در همین راستا در این اداره کل تشکیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه