English

استاندار در هجدهمین اجلاس سالانه خیرین تامین سلامت فارس:

ورود خیرین و مردم به امور جامعه، موانع را برطرف می کند

استاندار فارس در هجدهمین اجلاس سالانه خیرین تامین سلامت فارس، با تاکید بر اهمیت اقدامات نیکوکارانه مردمی در پیشبرد اهداف جامعه گفت: ورود خیرین و مردم به امور جامعه، موانع را برطرف می کند.

ورود خیرین و مردم به امور جامعه، موانع را برطرف می کند

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدهادی ایمانیه در این اجلاس سالانه که امروز ۹ آبان ماه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا و به ویژه شهدای عزیزی که طی روزهای اخیر در مقابل ظلم و جنایات رژیم غاصب اسرائیل ایستادگی کرده اند، گفت: از ۲۱ سال پیش که این بنیان خیر در استان فارس ایجاد شد تا کنون، انسان های بزرگی با این مجموعه همکاری داشتند که بر اساس روایات اسلامی، ثمره نیک اندیشی آنان تا روز قیامت تداوم خواهد داشت.

او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بزرگانی همچون «سید نصرالله هاشمی»، بانو «زهرا سعادت»، «حبیب بهرامن»، «مجید یقطین» و «ناصر منیری» که طی سال های فعالیت مجمع خیرین تامین سلامت فارس با این مجموعه همکاری داشته و در توسعه سلامت جامعه سهیم شده اند، گفت: مجموع کمک های خیرین با مجموعه سلامت، حدود هزار میلیارد تومان برآورد شده و هر کجا خیرین و مردم ورود کنند، موانع برطرف می شود.
 
استاندار فارس نیک اندیشی خیرین را که زندگی خود را وقف کمک به دیگران کردند، نمود درایت آنان در ایجاد ثمره ای معنوی برای سرای آخرت دانست و گفت: این امر، مهمترین هدف از بعثت پیامبران الهی بوده است.
 
ایمانیه محور تلاش های مجمع خیرین تامین سلامت فارس را هدایت نیات خیرین به موضوعات دارای اولویت برشمرد که طی سال های اخیر با تلاش دست اندرکاران این مجمع، موفق بوده است و افزود: دومین هدف این مجمع طی بیش از دو دهه گذشته، پاسداشت تلاش خیرین و همچنین تلاش برای رفع موانع در برابر آنان بوده است.
 
استاندار فارس در این اجلاس سالانه با تاکید بر لزوم مشارکت تمامی سازمان ها با خیرین در پیشبرد اهداف آنان گفت: از این موضوع با تمام قوا حمایت می کنیم و نباید هیچ مانعی در این زمینه وجود داشته باشد.
 

حسینی+ علوم پزشکی شیراز

فعالیت مجمع خیرین تامین سلامت، بر محور خدمت، دیانت، علم و نیازسنجی بوده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در هجدهمین اجلاس سالانه خیرین تامین سلامت فارس، فعالیت این مجمع طی بیش از دو دهه گذشته را بر محور خدمت، دیانت، علم و نیازسنجی عنوان کرد.

 سید وحید حسینی در این اجلاس سالانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه و محکومیت جنایات رژیم غاصب اسرائیل گفت: مجمع خیرین تامین سلامت از ابتدا با ترکیبی از روحانیت معظم، اساتید و دلسوزان حوزه سلامت جامعه، آغاز به کار کرد و با حضور دست اندرکاران در محضر مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر توسعه آن، طی سال های گذشته با قوت به کار خود ادامه داد.

او اظهار کرد: به برکت کار بزرگ این مجمع و با مدیریت علی اکبر رامجردی طی سال های فعالیت این مجموعه، توفیقی مثال زدنی حاصل شده و به عنوان یک مرکز نمونه، در کشور گسترش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ثمرات خیر و باقیات صالحات این اقدام نیک اندیشانه برای خیرین عرصه سلامت، دستاورد دنیوی کار خیر آنان را توسعه سلامت در اقصی نقاط استان برشمرد.

حسینی اولویت و رسالت نخست این مجمع را نیازسنجی عنوان کرد که موجب تسریع در ثمربخشی نیات خیرین می شود و افزود: در همین راستا اقدامات موثری تا کنون به ثمر رسیده که می توان به تلاش های خیرین در زمینه فعالیت صندوق حمایت از نخبگان و دانشجویان اشاره کرد که صمیمانه قدردان آن هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز صندوق حمایت از بیماران را از دیگر محورهای فعالیت مجمع خیرین تامین سلامت فارس برشمرد که از زمان راه اندازی، با مشارکت خیرین فعالیت مطلوبی داشته است.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس در بخش دیگری از صحبت های خود، تامین ۲۸۰ دستگاه آمبولانس که ۸۰ دستگاه آن نیاز ضروری مجموعه سلامت است را از جمله اولویت های کنونی مهم در حیطه خدمت رسانی در این حوزه برشمرد و از خیرین دعوت کرد در این عرصه نیز، مشارکت داشته باشند.

او ابراز امیدواری کرد با ثمربخشی نیات خیرین در عرصه های مختلف، شاهد آبادانی روزافزون کشور باشیم.

این اجلاس سالانه که با تقدیر از خیرین تامین سلامت استان همراه بود، با حضور شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، حیدری پور مدیرکل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت و جمعی از مسوولان ارشد استانی، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه