English

استاندار فارس مطرح کرد؛

واگذاری درصدی از منابع پرداختی به بیمه ها به استان ها

استاندار فارس بر ضرورت افزایش اختیارات استان ها در زمینه انجام اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد و گفت: پیشنهاد می کنیم درصدی از منابع پرداختی به بیمه ها و محل مصارف آن ها به استان ها واگذار شود.

واگذاری درصدی از منابع پرداختی به بیمه ها به استان ها

به گزارش خبرگزاری موج فارس به نقل از استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در دیدار با قمصریان؛ مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی در شیراز، به دغدغه دیرینه و همیشگی خود در خصوص کاهش تصادفات و حوادث ناشی از آن اشاره کرد و گفت: از دیرباز در دستگاه های مختلف پیگیر مسائل مرتبط با کاهش تصادفات بودم لذا پیشنهاد می کنم درصدی از منابع پرداختی به بیمه ها و محل مصارف آن ها به استان ها واگذار شود.

استاندار فارس بر ضرورت افزایش اختیارات استان ها اشاره کرد و افزود: در این حوزه نیازمند تصمیمات تاثیرگذار و بنیادین هستیم؛ برخی اقدامات در مجموع باعث افزایش هزینه نمی شود اما آمارها را کاهشی خواهد کرد. اگر این اختیار به استان واگذار شود که ۱۰ - ۲۰ درصد هزینه ای که بیمه انجام می دهد صرف اقدامات مورد نظر شورای ترافیک کاهش تصادفات شود قطعا نتایج ارزشمندی خواهد داشت.
 
ایمانیه اذعان داشت: شورای عالی کاهش تصادفات بایستی فعال تر شود و این مُهِم با فراهم شدن زمینه های آن توسط دستگاه های مشارکت کننده میسر می شود.
 
وی به رفع بیش از یکصد نقطه حادثه خیز در استان اشاره کرد و گفت: در زمینه کاهش تصادفات و کاهش خسارت های بدنی و مالی بایستی همه دست به دست هم دهیم و هرکدام به سهم خود گوشه ای از مسائل را رفع کنیم؛ استان فارس در این زمینه آماده همکاری و همراهی است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه