English

سرپرست معاونت گردشگری مازندران:

کمیته مشترک گردشگری سلامت مازندران تشکیل شد

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از تشکیل کمیته مشترک گردشگری سلامت با ابلاغ وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این استان خبر داد.

کمیته مشترک گردشگری سلامت مازندران تشکیل شد

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی اسحاقی در جلسه کمیته راهبردی سلامت مازندران با اعلام اینکه کمیته مشترک سلامت در استان راه اندازی شد، اظهار داشت: الگوی عملیاتی و راهبردی گردشگری سلامت تابستان سال جاری از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه گردشگری سلامت با هدف کمک استان برای ساماندهی مدیریت گردشگری سلامت تشکیل شده است، ادامه داد: این کمیته بر اساس نقش‌ها و وظایف محول شده عمل خواهد کرد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، هدف از تشکیل این کمیته توسعه و مدیریت گردشگری سلامت عنوان و لازمه آن را همکاری و هماهنگی بین بخشی برای تبدیل شدن به مقصد، تجارت سازی و اجرای برنامه‌ها برشمرد.

وی در پایان، اعضاء این کمیته را استانداری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، سازمان نظام پزشکی، انجمن گردشگری سلامت و وزارت امور خارجه استان و برحسب نیاز دیگر دستگاه‌های اجرایی مازندران نام برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه