English

بازگشایی دو درب جدید جهت تسهیل تردد زائران در مرز مهران

معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: به منظور تسهیل در تردد زائران با توافق طرف عراقی امروز دو درب جدید در مرز بین المللی مهران بازگشایی شد.

بازگشایی دو درب جدید جهت تسهیل تردد زائران در مرز مهران

محمد سبحان حسنی معاون سیاسی استاندار ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام اظهار داشت: خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در بحث تردد زائران اربعین  وجود ندارد و با وجود آمار بالا، تردد در مرز مهران روان است.

وی خدمات ارائه شده در مرز بین المللی مهران را مطلوب ارزیابی کردو گفت: علیرغم تلاش های صورت گرفته جهت کمرنگ شدن مرز مهران اما کماکان زائران این مرز را جهت سفر به عتبات عالیات انتخاب می‌کنند.

حسنی اضافه کرد: تلاش شده به بهترین نحو از زائران اربعین پذیرایی شود و زیرساخت ها جهت تردد راحت از مرز بین المللی مهران فراهم است.

معاون سیاسی استاندار ایلام اضافه کرد: با وجود گرمای هوا هر لحظه بر جمعیت زائران در مرز مهران افزوده می‌شود و تمهیدات لازم به منظور سفر راحت زائران اندیشیده شده است.

حسنی با اشاره به اینکه تا کنون ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از مرز بین المللی مهران تردد داشته خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۰ هزار نفر از این مرز تردد کرده اند.

وی در پایان گفت: به منظور تسهیل در تردد زائران با توافق طرف عراقی امروز دو درب جدید در مرز بین المللی مهران بازگشایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه