English

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی:

خدمات ارزنده بیمه سلامت استان مرکزی به بیمه شدگان قابل ستایش است

مدیر حوزه علمیه استان ، در نشست با مدیر کل بیمه سلامت استان و نوری زاده مسئول روابط عمومی اداره کل گفت : در دولت سیزدهم خدمات درمانی ارائه شده توسط سازمان بیمه سلامت ایران قابل ستایش است و جا دارد از زحمات مدیران ستادی و استانی سازمان در این راستا قدردانی کرد.

خدمات ارزنده بیمه سلامت استان مرکزی به بیمه شدگان قابل ستایش است

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، عباس ، مدیر حوزه علمیه استان مرکزی گفت: طبق گزارش های داده شده توسط مدیر کل ب یمه سلامت استان خدمات درمانی ارائه شده به مردم بخصوص قشر محروم و روستائیان و عشایر  در طول یکی دوسال اخیر بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است .

وی افزود : در راستای فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) که هر کسی در خانواده ای مریضی دارد بجز رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشد عوامل اجرایی درمان در کشور باید تمام همت و تلاش خود را بکار گیرند که مردم در حین درمان واقعا درگیر پرداخت هزینه های درمانی نشوند .

عباسی تصریح کرد: اقدامات بسیار خوب سازمان بیمه سلامت ایران از جمله تحت پوشش قراردادن قشر عظیمی از جامعه بصورت رایگان ، پرداخت هزینه های زوجین نابارور، حذف ارز ترجیحی ، اجرای کامل نسخه نویسی الکترونیکی، ایجاد صندوق بیماران خاص و صعب العلاج جهت بیماران سرطانی و طرحهای دیگر از  کارهای  بسیار بزرگی است که در راستای خدمات درمانی به مردم توسط بیمه سلامت اجرایی شده است .

وی اظهار داشت: این اقدامات خوب و سازنده باید بطور کامل به مردم و جامعه هدف اطلاع رسانی شود تا مردم بدانند که دولت بصورت شبانه روزی در تلاش است که بهترین خدمات  چه در بحث درمانی و چه در سایر حوزه ها به مردم ارائه  می نماید . 

در این دیدار محمد رضا جیریایی ، مدیر کل بیمه سلامت استان ضمن ارائه خلاصه گزارشی از وضعیت اجرای پروژه های اجرایی در اداره کل آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در زمینه بیمه ای به حوزه علمیه استان اعلام نمود .

وی خاطر نشان کرد: طلاب استان که بخشی از بیمه شدگان تحت پوشش سازمان بیمه سلامت هستند خدمات درمانی خود را از طریق موسسات تشخیصی درمانی در صندوق سایر اقشار استان دریافت می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه