English

پیکر شهید مهدی الله پور در شهرستان کوار تشییع شد

پیکر مطهر شهید مهدی الله‌پور از شهدای حمله تروریستی سیستان و بلوچستان، با حضور پرشور مردم در زادگاهش، شهرستان کوار تشییع شد‌.

پیکر شهید مهدی الله پور در شهرستان کوار تشییع شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مراسم تشییع پیکر مطهر سرگرد مهدی اله پور با حضور پرشور مردم شهرستان کوار، امروز چهارشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۲ از مقابل سپاه قدیم تا میدان شهدا شهرستان کوار برگزار و سپس پیکر مطهر برای تدفین به گلزار شهداء این شهرستان انتقال داده شد.

 

تا آخرین قطره خون پای امنیت مردم هستیم 

سردار رهام بخش حبیبی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت تعدادی از کارکنان مجموعه انتظامی کشور، اظهار داشت: مأموران پلیس از درون شهر و روستاها تا نقطه صفر مرزی و در مناطق عملیاتی کشور برای حفظ نظم و امنیت و دفاع از امنیت کشور، شبانه روزی در حال مجاهدت هستند.

وی ادامه داد: شهید بزرگوار "الله پور" از مأموران پلیس راه بود که برای ادامه خدمت به استان سیستان و بلوچستان اعزام شده و توسط تروریست ها و افراد کوردل ترور و به فیض عظیم شهادت نائل گردید.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ما برای حفظ امنیت و آرامش جامعه، تا آخرین قطره خون پای امنیت مردم هستیم و در این راه شهدای بزرگواری را تقدیم کردیم.

سردار حبیبی تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر نحوی امنیت و آسایش مردم را به مخاطره بیندازند، با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

 

اقدامات دشمنان نشانه ضعف آن ها است 

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالرحمان موسوی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید والامقام، اظهار داشت: مأموران انتظامی امروز به انحای مختلف برای عزت اسلام و مسلمین و با تمام وجود و عاشقانه از کیان این مملکت دفاع می کنند.

وی افزود: مرزبانان ما مظلومانه اما مقتدرانه در راستای دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران مجاهدت می کنند و تا پای جان در مقابل دشمنان می ایستند.

امام جمعه شهرستان کوار گفت: دشمنان یک روز پرچم امام حسین (ع) را آتش می زنند و یک روز جوانان غیوری مانند آقا "مهدی" را تیرباران می کنند که این اقدامات مذبوحانه و بزدلانه نشانه ضعف آن ها و اقتدار نیروهای انتظامی است.

شایان ذکر است، امروز پیکر پاک و مطهر سرگرد شهید "مهدی الله پور" با حضور فرماندهان انتظامی، مسئولان و مردم شهید پرور در شهرستان کوار تشییع و سپس در گلزار شهدای این شهرستان آرام گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه