English

یادمان‌های دفاع مقدس یادآور رزم و اخلاص شهدا هستند

استاندار ایلام با بیان اینکه یادمان‌های دفاع مقدس یادآور رزم و اخلاص شهدا هستند گفت: از مجموع ۶۳ میلیارد برای حوزه‌ی ایثار و شهادت و سامان‌دهی یادمان‌ها و گلزار شهدا، ۳۷ میلیارد تخصیص یافت.

یادمان‌های دفاع مقدس یادآور رزم و اخلاص شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در دیدار مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه‌ی سامان‌دهی و تکمیل یادمان‌های دفاع مقدس، گفت: از مجموع ۶۳ میلیارد تومان برای حوزه‌ی ایثار و شهادت و سامان‌دهی یادمان‌ها و گلزار شهدا، ۳۷ میلیارد تخصیص یافت که در سال‌جاری نیز به این حوزه توجه ویژه خواهد شد.

وی یادمان‌های دفاع مقدس را یادآور رزم و اخلاص شهدا عنوان کرد و افزود: دولت سیزدهم به اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت توجه ویژه دارد.

استاندار ایلام یادمان‌ها را سند زنده‌ی جانفشانی شهدا ذکر کرد و یادآور شد: سامان‌دهی یادمان‌ها و گلزار‌های شهدا از یک سو موجب اعتلای جایگاه والای شهدای گرانقدر و از سوی دیگر انتقال دهنده‌ی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: تلاش‌ها و روحیه‌ی جهادی مدیرکل و مجموعه‌ی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت ستودنی و این یک موهبت الهی است.

 بهرام نیا اضافه کرد: ایلام مهد دفاع مقدس بوده است و مردم این استان علاوه بر جانفشانی در دفاع مقدس، میزبان رزمندگان دفاع مقدس بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه