English

تشکیل کارگروه زنجیره ارزش با هدف مشخص کردن پیشران‌های اقتصادی در ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: یکی از ظرفیت‌های خوب استان، نفت و گاز پتروشیمی است که عمده زنجیره‌‌ها در این حوزه تشکیل می‌شود و بعنوان مزیت اول استان برای توسعه زنجیره ارزش راهبردی استان مطرح است.

تشکیل کارگروه زنجیره ارزش با هدف مشخص کردن پیشران‌های اقتصادی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در اولین جلسه کارگروه توسعه زنجیره ارزش راهبردی استان گفت: تمامی فعالیت‌ها در بحث تولید و خدمات در راستای تکمیل زنجیره ارزش باید با هم دیده شود.

وی با بیان اینکه زنجیره ارزش باید به نیازهای اساسی کشور پاسخ دهد، اظهار کرد: بر این اساس، ریل‌گذاری جدیدی با در نظر گرفتن سند آمایش سرزمین در جهت توسعه استان شکل می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام افزود: یکی از مهمترین رویکردهای در این حوزه توجه و حمایت از کسب و کارهایی است که در راستای تکمیل زنجیره ارزش نقش آفرینی می‌کنند.

عباسی ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های خوب استان، نفت و گاز پتروشیمی است که عمده زنجیره‌‌ها در این حوزه تشکیل می‌شود و بعنوان مزیت اول استان برای توسعه زنجیره ارزش راهبردی استان مطرح است.

وی بیان کرد: هر زنجیره باید طرح مرتبط با خود را داشته باشد و بعد از تصویب نهایی در مرکز، قابلیت اجرایی در سطح استان خواهد داشت. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی نشیلت له معرفی زنجیره‌های راهبردی خود را در دستور کار قرار دهند، گفت: طرح‌های اولویت‌دار بعد از تصمیم‌گیری نهایی، در این کارگروه مصوب و اجرایی می‌شوند. 

عباسی اضافه کرد: اولویت امسال دولت در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸، به طرح‌هایی خواهد بود که در راستای تکمیل زنجیره ارزش فعال باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه