English

رییس کل دادگستری خراسان رضوی:

آزادی ۱۳۰۰ زندانی در سال گذشته با کمک خادمان حرم رضوی

رییس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: خادمان حرم رضوی با کمک به سازش در پرونده ها، گره های کور بسیاری را باز کرده اند.

آزادی ۱۳۰۰ زندانی در سال گذشته با کمک خادمان حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، غلامعلی صادقی؛ رییس کل دادگستری خراسان رضوی در سخنانی ابراز داشت: پارسال ۱۳۰۰ زندانی با کمک خادمان و خادمیاران رضوی، خیران و ائمه جمعه آزاد شدند.

صادقی این سخنان را در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی عنوان کرد و ادامه داد: خادمان حرم رضوی با کمک به سازش در پرونده ها، گره های کور بسیاری را باز کرده اند.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی اضافه کرد: در سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد، کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد و همچنان برای آزادی زندانیانی که به جامعه خللی وارد نکرده اند دست یاری به سوی مردم و خادمان بلند می کنیم.

وی متذکر شد: حفظ حجاب یک وظیفه و یک ضرورت اجتماعی است پس وظیفه داریم از حجاب و عفاف زنانمان دفاع کنیم و برخورد با افراد بدحجاب ابتدا کلامی است اما اگر این تخلف گسترده تر شود، قضات خبره و جوان برخوردی قانونی خواهند کرد.

صادقی تاکید کرد: با افرادی که در اراضی و اموال عمومی دخل و تصرف داشته باشند بسیار جدی برخورد خواهیم کرد و با توجه به خشکسالی های دو دهه اخیر در استان، منابع آب استان باید مورد حفاظت قرار بگیرد و قطعا با افرادی که در این شرایط به حفر چاه های غیر مجاز بپردازند نیز برخوردی جدی و قانونی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه