English

رییس اداره میراث فرهنگی مشهد:

پلمب ۱۲ واحد گردشگری متخلف شهر مشهد در سال جدید

رییس اداره میراث فرهنگی مشهد عنوان کرد: از نتیجه این بازرسی‌ها و شکایات دریافت شده از کانال‌های ارتباطی سامانه ۰۹۶۲۹ و تلفن پنج رقمی ۲۷۰۴۵ استان ۳۰ مورد تذکر، ۲۵ مورد اخطار و ۱۲ مورد پلمب صورت گرفته است.

پلمب ۱۲ واحد گردشگری متخلف شهر مشهد در سال جدید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین امیرکلالی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد در خبری اعلام کرد: پلمب ۱۲ واحد گردشگری متخلف در شهرستان مشهد در طی سال جدید.

امیرکلالی همچنین متذکر شد: در راستای وظایف نظارتی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد از میان مدیران منتخب تشکل‌های گردشگری، بلافاصله پس از تعطیلات نوروز و در مناسبت‌های عید فطر و دهه کرامت حدود ۶۰ بازرس آموزش‌دیده انتخاب شدند.

رییس اداره میراث فرهنگی مشهد تصریح کرد: بر اساس مسیربندی‌های تعیین‌شده در پیرامون حرم مطهر و به صورت مشارکتی با سایر دستگاه‌های نظارتی، شامل اداره‌ کل صمت استان، اداره ‌کل تعزیرات استان، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و اداره اماکن نیروی انتظامی در مجموع ۵۴۷ بازدید از تاسیسات گردشگری شامل مراکز اقامتی، رفاهی و خدمات مسافرتی شهرستان مشهد انجام شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: از نتیجه این بازرسی‌ها و شکایات دریافت شده از کانال‌های ارتباطی سامانه ۰۹۶۲۹ و تلفن پنج رقمی ۲۷۰۴۵ استان ۳۰ مورد تذکر، ۲۵ مورد اخطار و ۱۲ مورد پلمب صورت گرفته است.

امیرکلالی در خاتمه این خبر یادآور شدو گفت: همچنین مبلغ ۵۱۰ میلیون ریال وجه اضافی دریافتی از زائران به آن‌ها عودت داده شده و پرونده تعزیراتی برای واحدهای متخلف تشکیل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه