English

ابوالفضل مکرمی‌فر:

۲۵ درصد از اماکن فعال خراسان رضوی ویژه نوروز، امسال از مهمان تکمیل شده است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی عنوان کرد: پیش بینی می‌شود ظرفیت اشتغال در مراکز اقامتی فعال خراسان رضوی در نوروز تا ۴۵ و ۵۰ درصد افزایش یابد.

۲۵ درصد از اماکن فعال خراسان رضوی ویژه نوروز، امسال از مهمان تکمیل شده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی‌فر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: ۹۴۴ اشغال ۲۵ درصدی مراکز اقامتی خراسان رضوی واحد اقامتی از مجموع هزار و ۷۴۱ واحد در استان یعنی معادل حدود ۵۵ درصد این اماکن ویژه نوروز امسال فعال شده که ۲۵ درصد آن تکمیل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی افزود: پیش بینی می‌شود ظرفیت اشتغال شده در مراکز اقامتی فعال در نوروز تا ۴۵ و ۵۰ درصد هم افزایش یابد.

وی گفت: نوروز امسال به علت شرایط کرونا ۵۵ درصد از کل مراکز و تاسیسات گردشگری خراسان رضوی شامل هتل و متل، هتل‌آپارتمان، مهمانپذیر، خانه‌مسافر و اقامتگاه بوم‌گردی فعال است و دیگر تاسیسات گردشگری استان مجبور به حذف فعالیت خود شده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی افزود: نوروز امسال ۴۳ درصد از هتل و متل‌ها، ۵۷ درصد از هتل آپارتمان‌ها، ۴۴ درصد از مهمانپذیرها، ۵۵ درصد از خانه‌های‌مسافر و ۱۰۰ درصد اقامتگاه‌های بوم‌گردی در استان فعال است.

مکرمی‌فر ابراز امیدواری کرد: با رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و دستورهی پزشکی از طرف مراکز خدماتی و مردم شاهد تبعات منفی سفر زائران و مسافران به استان و تشدید شیوع کرونا نباشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی