English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خبر داد؛

افزایش سهیمه هرمزگان در تامین اقلام دارویی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان باتوجه به اینکه هر ساله علاوه بر جمعیت ثابت، پذیرای قابل توجهی از مردم سایر مناطق کشور هستیم، گفت: باید سهمیه دارویی مورد نیاز استان از سوی وزارت بهداشت و درمان افزایش پیدا کند.

افزایش سهیمه هرمزگان در تامین اقلام دارویی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در نشست کارگروه اجتماعی و سلامت هرمزگان که با محوریت تامین اقلام دارویی مورد نیاز استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت این موضوع افزود: باید خلاء های کمبود و تامین اقلام دارویی مورد نیاز مردم استان بویژه در مناطق دورافتاده به موقع و با برنامه‌ریزی مناسب پیگیری و رفع شود.

وی تصریح کرد: دسترسی سریع و آسان به اقلام دارویی مورد نیاز و داشتن قیمت مناسب از مهم‌ترین مطالبات مردم در زمینه تامین دارو است و شهروندان نباید علاوه بر رنج بیماری، دغدغه تامین داروی خود را در مراکز درمانی و داروخانه ها داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت استقرار نمایندگی شرکت های دارویی در هرمزگان، اظهار کرد: استقرار بیشتر نمایندگی های شرکت های دارویی در استان بسیاری از خلاها و کمبودهای دارویی را رفع می کند و ضروری است این مهم توسط شرکت های دارویی و دانشگاه علوم پزشکی استان با حساسیت ویژه دنبال شود.

کامرانی یادآورشد: تمامی شرکت های دارویی فعال در استان ضروری است به گونه ای برنامه ریزی کنند که اقلام دارویی مورد نیاز بیماری های خاص نیز توسط مراکز درمانی به موقع تامین شود.

وی افزود: پرداخت به موقع مطالبات شرکت های دارویی توسط مراکز درمانی و شرکت های بیمه نقش بسزایی در کاهش مشکلات تامین اقلام دارویی هرمزگان دارد.

معاون استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: متناسب با جایگاه هرمزگان در اقتصاد ملی ضروری است زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان تقویت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه