English

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده عنوان کرد؛

امنیت کشور مرهون تلاش‌ نیرو‌های امنیتی است/امکانات لازم برای میزبانی مسافران نوروزی فراهم شود

امام جمعه بندرعباس گفت: هرسال مسافران نوروزی با مشکلاتی مواجهه هستند که باید این مشکلات بررسی، رفع و پیگیری شود.

امنیت کشور مرهون تلاش‌ نیرو‌های امنیتی است/امکانات لازم برای میزبانی مسافران نوروزی فراهم شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تبریک ولادت حضرت قائم(عج) و فرارسیدن نیمه شعبان افزود: هرچه بیشتر با امام زمان رابطه دلی و قلبی برقرار کنیم و از جنس ایشان خواهیم شد.

وی عنوان کرد: باید با امام زمان (عج) سنخیت پیدا کنیم و در مسیر ایشان قدم برداریم، زیرا حضرت مهدی (عج) عصاره ولایت و مکمل همه اولیا و انبیای خداوند هستند.

به گفته حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده، شب نیمه شعبان هم لیله القدر مقام امامت است که دارای برکات زیادی است.

وی در ادامه با تبریک روز نیرو‌های وزارت اطلاعات گفت: این نیرو‌ها گمنام هستند و هیچوقت دیده نمی‌شوند، امنیت امروز ما نتیجه تلاش نیرو‌های نظامی و امنیتی از جمله وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه است.

امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: از طرف مردم هم از نیرو‌های وزارت اطلاعات و نیرو‌های اداره کل اطلاعات هرمزگان تشکر می‌کنیم که با گمنامی تلاش‌های زیادی می‌کنند.

وی با اشاره به روز احسان و نیکوکاری افزود: نیرو‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) حیات خود را وقف خدمت به محرومان کرده‌اند و به مردم نیز توصیه می‌شود به مراکز نیکوکاری، خانواده‌های زندانیان و معتادان کمک و توجه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با تبریک ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان عنوان کرد: جوانان باید مسیر حرکت ایشان را ادامه دهند و حضرت علی اکبر(ع) مجذوب خدا بودند و در راه خدا به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه هرمزگان در روز‌های نوروز میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است که باید مسئولان امکانات لازم فراهم کنند گفت: هرسال مسافران نوروزی با مشکلاتی مواجهه هستند که باید این مشکلات بررسی، رفع و پیگیری شود.

امام جمعه بندرعباس افزود: افزایش سرویس‌های بهداشتی یکی از درخواست هاست که باید پیش از فرارسیدن ایام نوروز این مشکل برطرف شود.

وی اظهارداشت: در سال‌های گذشته در تعطیلات نوروز بارندگی داشتیم که در صورت بروز این اتفاق باید مردم و مسئولان در اسکان موقت مسافران تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه