English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد؛

تولید روزانه هزار تن گوشت مرغ در مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: روزانه حدود 800 تا هزار تن گوشت مرغ در استان تولید که بخش عمده‌ای از آن مازاد بر نیاز استان است به تهران و سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

تولید روزانه هزار تن گوشت مرغ در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن عنایتی کلیجی در نشست مشترک با اعضای انجمن کشتارگاه‌های صنعتی طیور مازندران اظهار داشت: از زحمات انجمن کشتارگاه‌های طیور استان در سال 1401 به ویژه همراهی و تعامل با مجموعه جهاد کشاورزی مازندران در زمان اصلاح و کارآمدسازی یارانه‌ها تقدیر می‌کنم.

وی با بیان اینکه این حلقه از زنجیره طیور حلقه مهم و ارزشمندی است که در تنظیم بازار و حفظ سلامت جامعه تأثیرگذاری مستقیم دارد، ادامه داد: در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم و نیازمند مشارکت و همراهی همه عوامل تأثیرگذار در امنیت غذایی کشور هستیم تا در بهبود شرایط و پایداری تولید نقش خود را بخوبی ایفا کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: در ایام پایانی سال که شرایط خاصی در بازار وجود دارد و تأمین گوشت قرمز با مشکلاتی مواجه است، تمایل به مصرف گوشت سفید افزایش یافته و لازم است عوامل مؤثر در تأمین و توزیع گوشت طیور سهم بیشتری در تنظیم و کنترل بازار داشته باشند.

وی خاطرنشان ساخت: نباید بگذاریم مصرف‌کننده نگران تأمین گوشت قرمز و سفید باشد و در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان همه تلاش ما بر این است سفره مردم از لحاظ تأمین مواد غذایی با چالش مواجه نشود.

عنایتی ابراز داشت: حفظ اشتغال و تولید در زنجیره‌های طیور استان موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود و اجازه ندهیم اشتغال و تولید در زنجیره‌ها از بین برود.

وی بیان داشت: روزانه حدود 800 تا هزار تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود که بخش عمده‌ای از آن مازاد بر نیاز استان است به تهران و سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: روزانه حدود 250 تا 300 تن گوشت مرغ آماده طبخ در استان توزیع و 250 تن گوشت به تهران و سایر استان‌ها و 150 هزار قطعه مرغ زنده نیز به کشتارگاه های تهران ارسال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه