English

مدیر پایگاه میراث فرهنگی فرح آباد:

بازارچه های نوروزی در فرح آباد راه‌اندازی می‌شود

مدیر پایگاه میراث‌فرهنگی فرح آباد از راه‌اندازی بازارچه‌های نوروزی برای بهره‌گیری گردشگران و مسافران در این شهر تاریخی خبر داد.

بازارچه های نوروزی در فرح آباد راه‌اندازی می‌شود

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد آرمان ارشادی مدیر پایگاه میراث فرهنگی فرح آباد در چهارمین جلسه نشست ستاد سفر نوروزی 1402 با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان در ایام نوروز، اظهارداشت: باید تدابیر لازم برای تبدیل نوروز به یک خاطره ماندگار در بین مسافران و شهروندان اندیشیده شود.

وی با اعلام اینکه پیش‌بینی می‌شود، سفرهای نوروزی از اواخر اسفند ماه سال جاری آغاز شود، ادامه داد: با توجه به موقعیت خاص استان مازندران، میزبان تعداد بسیار زیادی از هموطنانمان در طول ایام سال به‌ویژه بهار و تابستان خواهیم بود، شهر تاریخی فرح آباد نیز بخاطر پتانسیل گردشگری طبیعی و تاریخی همه ساله یکی از بزرگترین مراکز حضور گردشگران خواهد بود که باید برای خدمات رسانی هرچه بهتر در ارائه امکانات و تجهیزات مورد نیاز برنامه‌ریزی مطلوب صورت گیرد.

مدیر پایگاه میراث‌فرهنگی فرح‌آباد به تهیه و چاپ بروشور شهر تاریخی فرح‌آباد اشاره کرد و گفت: بروشور معرفی شهر تاریخی فرح‌آباد با همکاری پایگاه میراث‌فرهنگی و شهرداری این شهر در حال تهیه، تدوین و چاپ است که بعد از انتشار علاوه بر پایگاه میراث‌فرهنگی و شهرداری، در اختیار ایستگاه‌های هلال احمر، اماکن اقامتی- پذیرایی و ... جهت توزیع بین گردشگران و معرفی بیش از پیش این شهر قرار می گیرد.

وی با تأکید براینکه باید از همه ظرفیت‌های شهر تاریخی برای ورود مسافران و گردشگران استفاده کنیم، خاطرنشان ساخت: باید برای خدمات‌رسانی به گردشگران و بازدیدکنندگان برنامه‌ریزی‌های دقیق و مناسبی انجام می‌شود.

ارشادی از دیگر برنامه‌های اجرایی در نوروز 1402، راه‌اندازی بازارچه‌های نوروزی، نوروزخوانی، برپایی سفره هفت سین، بروزرسانی تابلوهای بین‌راهی به همراه کدهای اختصاصی، اهداء گلدان شمعدانی به بازدیدکنندگان مجموعه صفوی، نشست با مراکز اقامتی پذیرایی، رستوران داران و گل کاری محوطه مسجد مدرسه شاه عباسی عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه