English

شهردار نجف آباد در گفتگو با موج تشریح کرد:

اقدامات مجموعه شهری نجف آباد در گرامیداشت دهه فجر۱۴۰۱

شهردار نجف آباد ضمن تقدیر و ستایش از حضور باشکوه و اتحادبخش مردم شریف و انقلابی نجف آباد در ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر به خصوص راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن، اقدامات مجموعه تحت مدیریت خود در برگزاری مجموعه برنامه های این مناسبت ویژه را تشریح کرد.

اقدامات مجموعه شهری نجف آباد در گرامیداشت دهه فجر1401

عبدالرسول امامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: مجموعه جشن های متمرکز عید انقلاب همزمان با 12 بهمن، آغاز و در مناطق مختلفی چون سالن موهبت مجموعه ورزشی آزادی امیرآباد، سالن ولایت ویلاشهر،حسینیه میرزاخانی‌ها و فاطمه الزهرا(س)، سالن یزدان پاک یزدانشهر و سالن شهروند برگزار و با استقبال خوب شهروندان حال و هوایی شاد و انقلابی گرفت.

وی افزود: علاوه بر جشن های یاد شده، نمایشگاه برگی از تاریخ و نمایش اسناد و روزنامه های انقلاب اسلامی، عکس انقلاب و آثار شهداء در خانه های تاریخی میزبان علاقمندان این عرصه بود.

امامی ادامه داد: مراسم غبارروبی مزار شهداء و تجدید میثاق با آرمان های شهدای والامقام و امام راحل(ره)، تدارک فضاسازی شهری، آذین بندی معابر و میادین، بنر و پایه های تبلیغاتی سطح شهر با شعار من که فرزند این سرزمینم، مسابقه کتابخوانی از کتاب آن سوی آفتاب و پویش های خاطرات دهه فجر شهرم و من یک فرزند انقلاب هستم، تدارک بیش از 50 سری از مجموعه سیر نمایشگاهی دستاوردهای انقلاب اسلامی جهت برگزاری نمایشگاه های  دهه فجر در مدارس مناطق مختلف شهری و مراکز فرهنگی هنری سطح شهر، مسابقات ورزشی پرسنل، برپایی ایستگاه های فرهنگی با نام "ایستگاه انقلاب" از تاریخ 18 بهمن در میادین مناطق  و پوشش معابر منتهی به مسیرهای راهپیمایی، نورافشانی شب 22 بهمن در میدان امام خمینی(ره) و مناطق مختلف شهری از مهمترین اقدامات انجام شده در این ایام بوده است.

شهردار نجف آباد در بخش دیگر این مصاحبه به تدابیر، اقدامات و طراحی ویژه برنامه های متفاوت و متنوع برای اولین بار در این مراسم باشکوه اشاره کرد و گفت: با هماهنگی های انجام شده و در جهت رفع موانع، مشکلات برگزاری مراسم راهپیمایی گذشته، طرح برگزاری جزیره ای و شبکه های منسجم در هدایت خیل عظیم حاضرین در این مانور اقتدار انقلاب مطرح، پی ریزی و اجرا شد.

این مقام مسئول افزود: در این طرح علاوه بر تعیین میدان امام خمینی(ره) به عنوان مرکز اصلی آغاز و اتمام راهپیمایی، 5 نقطه و مرکز در این مسیر تعیین و جانمایی شد تا علاوه بر حذف شیوه رایج سال های گذشته، در آن نقاط ویژه برنامه های متنوع و پرشور ویژه حاضرین در این جشن 44 سالگی انقلاب صورت گیرد.

امامی گفت: در نقاطی چون تقاطع خیابان امام خمینی(ره) و خیابان میرداماد، روبروی حوزه علمیه شیخ ابراهیم ریاضی در دو سمت خیابان های اصلی، اداره آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد و محل چهار راه بازار جایگاه منقش به پوستر و بنرهای دهه فجر برپا و دایر بوده و همزمان با حضور خیل جمعیت برنامه های چون اجرای گروه سرودهای متعدد، بخش های حرکات رزمی و ورزشی، برنامه های شاد حوزه کودک و نوجوان، پخش سرودهای حماسی و انقلابی و توزیع اقلام فرهنگی و.. به اجرا و مورد استقبال پرشور حاضرین قرار گرفت.

شهردار نجف آباد در پایان بیان داشت: تدارک چنین برنامه هایی در امیرآباد، یزدانشهر و ویلاشهر در کنار ایستگاه های انقلاب و در مسیر راهپیمایی 22 بهمن بخش دیگر این مجموعه اقدامات بود که ضمن میزبانی از برنامه های جشن انقلاب، اقلامی چون پرچم مقدس جمهوری اسلامی، سربند، پوستر، پیکسل و.. بین شهروندان مناطق توزیع شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه