English

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان در گفتگو با موج مطرح کرد:

نقش موثر شهرداری در ایجاد توسعه پایدار گردشگری شهری در نجف آباد

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان گفت: شهر نجف آباد نقش مهمی را می تواند در حوزه گردشگری ایفا کند و همچنین با توجه به مسافت کوتاهی که با استان اصفهان دارد می تواند به عنوان مقصد قلمداد شود.

نقش موثر شهرداری در ایجاد توسعه پایدار گردشگری شهری در نجف آباد

علیرضا ایزدی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور در غرفه شهرداری نجف آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، درباره نمایشگاه و استقبال بازدید کنندگان اظهار کرد: بر اساس تجربیات سنوات گذشته به نظر ایام شلوغی را در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران خواهیم داشت و امیدوار هستیم بتوانیم ایام موفقی را در حوزه گردشگری داشته باشیم.

وی درباره شهر نجف آباد و ظرفیت گردشگری آن عنوان کرد: استان اصفهان بدون شک یکی از غنی ترین استان ها به لحاظ مباحث فرهنگی ملموس و ناملموس کشور به شمار می رود و تنوع آن در حوزه صنایع دستی بسیار قابل توجه است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان با تاکید بر اینکه شهر نجف آباد به عنوان یکی از شهرهای جدید از ظرفیت های طبیعی و فرهنگی خاصی برخوردار است، افزود: این شهر نقش مهمی را می تواند در حوزه گردشگری ایفا کند و همچنین با توجه به مسافت کوتاهی که با استان اصفهان دارد می تواند به عنوان مقصد قلمداد شود.

ایزدی حضور شهرداری شهر نجف آباد در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران را یک فرصت خواند و گفت: این فرصت مغتنمی است برای توسعه و نگاه جدی برای مدیریت حوزه شهری بخصوص گردشگری شهری است؛ در گردشگری شهری شاهد آن خواهیم بود که اقتصاد شهری متحول شود و حضور شهرداران بخصوص شهردار نجف آباد می تواند یک بستر مناسب را برای رسیدن به توسعه پایدار در حوزه گردشگری شهری را در شهر نجف آباد رقم بزند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه