English

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی:

اصفهان با شهرهایش از جمله نجف آباد معنا پیدا می کند

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در غرفه شهرداری نجف آباد حضور پیدا کرد.

 اصفهان با شهرهایش از جمله نجف آباد معنا پیدا می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی دارابی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور در غرفه شهرداری نجف آباد، درباره ظرفیت گردشگری اصفهان و شهر نجف آباد اظهار کرد به هیچ عنوان نمی توان  جهان بدون ایران و ایران به بدون اصفهان و اصفهان بدون میدان نقش جهان را تصور کرد.

وی افزود یک جهانگرد در کتاب خود چنین می نویسد من به اصفهان رفتم و در میدان نقش جهان مسجد لطف الله و عالی قاپو را دیدم، من با چشمانم ندیدم، من با لبهایم دیدم به قدری که گفتم به به؛ این توصیف یک جهانگرد از اصفهان است.

دارابی بیان کرد استان اصفهان که در مرکز ایران واقع شده است هم، جاذبه های گردشگری دارد و هم، مهد صنایع دستی و صنعت کشور محسوب می شود و از این دو مهمتر مهد میراث فرهنگی ایران زمین به شمار می رود از این رو اصفهان در حوزه گردشگری درخشش خاصی دارد از جمله شهرهای آن می توان به شهر نجف آباد اشاره کرد.

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه به هر میزان در تقویت حوزه گردشگری استان اصفهان سرمایه گذاری شود ارزشمند است گفت زمانی که گردشگران خارجی از اقصی نقاط جهان وارد ایران می شوند بدون تردید یکی از مقاصد اصلی آنان بازدید از اصفهان و جاذبه های گردشگری این استان است.

وی افزود سال گذشته استان اصفهان توفیقات فراوانی برای انعقاد قرارداد با بخش های خصوصی و سرمایه گذاری داشته است از این رو چشم های بسیاری متوجه اصفهان است. اصفهان دارالمومنین است، در دفاع مقدس پیشتاز بوده و شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده است.

دارابی در پایان خاطرنشان کرد استان اصفهان با شهرهای خودش از جمله شهر نجف‌آباد و دیگر شهرها معنا پیدا می کند و هر یک از شهرهای این استان از جمله نجف آباد به تنهایی یک وسعت بی نظیری است که به دلیل تاریخی و ظرفیت های گردشگی آن قابل توجه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه